Hvid dråbe fra brystvorten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
9 svar
6 synes godt om
11. december 2014

AnoMe

hej

min forlovede og jeg ønsker os brændende et barn.. han er blevet testet og han har MEGET svært ved at kunne gøre en kvinde gravid på naturlig vis... han har få gode svømmere... det kan lade sig gøre men det ville være et mirakel hvi det skete.. det fik vi at vide... vi venter på at kunne starte behandling... men her den senere tid har der været noget mærkeligt ved mig.. jeg har haft en MEGET kort lunte og grædt af næsten ingenting og er blevet sur af ingenting... kan være mega sur det ene øjeblik og sød og kærlig det næste øjeblik... har haft noget kvalme og her til aften hvor jeg var i bad, der kom han ud til mig og jokede med at trykke på mit bryst som en bums for at se om der kom noget ud... jeg hoppede med på spøgen og jeg prøvede at trykke... der kom en lille dråbe hvidt væske ud... udfra min kalender, så skal mit stads starte d. 15/12... men kan jeg være gravid?? er det ikke for tidligt hvis det er råmælk?? nogen som har erfaring??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

got2b

Altså jeg har haft mælke udflåd eller hvad man nu kalder det, lige siden jeg blev gravid og er i uge 23 nu.

Anmeld

11. december 2014

AnoMe

got2b skriver:

Altså jeg har haft mælke udflåd eller hvad man nu kalder det, lige siden jeg blev gravid og er i uge 23 nu.

så chancen er god??

Anmeld

11. december 2014

got2b

AnoMe skriver:

så chancen er god??

Måske, prøv at tag en test det er dog kun 4 dage inden (:

Anmeld

11. december 2014

Rockertand

AnoMe skriver:

så chancen er god??

Det betyder blot, at du i øjeblikket har lidt forhøjet prolaktinniveau, og det kan du få, hvis du er gravid, men du kan også sagtens få det uden graviditet.

Lad være med at stille for store forhåbninger, men tag en test, og hvis den er positiv, kan du jo kun blive glædeligt overrasket.

Anmeld

11. december 2014

AnoMe

Rockertand skriver:

Det betyder blot, at du i øjeblikket har lidt forhøjet prolaktinniveau, og det kan du få, hvis du er gravid, men du kan også sagtens få det uden graviditet.

Lad være med at stille for store forhåbninger, men tag en test, og hvis den er positiv, kan du jo kun blive glædeligt overrasket.

Vi stiller aldrig for store forventninger.. Vi er blevet skuffet så mange gange at vi er stoppet med det

Anmeld

12. december 2014

AnoMe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2014

l.kjoeller

AnoMe skriver:

Stort  tillykke 

Anmeld

12. december 2014

Rockertand

AnoMe skriver:

Stort tillykke 

Anmeld

12. december 2014

AnoMe

tak men vi vil ikke glæde os endnu før vi har været ved lægen... som tidligere skrevet, har tests narret os før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.