Emsen22 skriver:
Hej de damer
Jeg skriver da min kæreste og jeg prøver at lave en lille. Vi har været sammen i halvandet år og og jeg stoppede på p-piller for omkring et halvt år siden. Der er intet sket endnu.. Min menstruation og ægløsning kommer ALTID regelmæssigt, men i den måned her skulle jeg ha haft ægløsning D. 4 men kunne intet mærke (skal lige siges at jeg i den grad godt kan mærke når jeg har ægløsning, av!) og pludselig den 7 føltes det somom jeg fik ægløsning og fortsatte (dog mildere)D. 8. Nu er jeg begyndt og få en lille følelse af der måske godt kunne være noget
jeg har murren i underlivet og har haft det ligesiden ægløsningen. Skal ha mens om 6 dage, men men men, nu da min ægløsning kom senere, kommer min mens så ikke også senere? Og så burde jeg da ikke allerede kunne mærke mens tegn? Nogle der har erfaringer og kan hjælpe mig? 
Jeg fik selv tidlige tegn. Og testede positiv da jeg var 3+3
jeg havde tegn som ømme bryster, følte mig oppustet.
nu er der gået en uge imorgen siden jeg fandt ud af jeg er blevet gravid så er 4+2 i dag.
og først Idag er jeg begyndt at have halsbrand og begynde at slappe mere af i kroppen :-)
krydser finger for glædes snart rammer jer

Anmeld