Hjælp :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. december 2014

Emsen22

Hej de damer Jeg skriver da min kæreste og jeg prøver at lave en lille. Vi har været sammen i halvandet år og og jeg stoppede på p-piller for omkring et halvt år siden. Der er intet sket endnu.. Min menstruation og ægløsning kommer ALTID regelmæssigt, men i den måned her skulle jeg ha haft ægløsning D. 4 men kunne intet mærke (skal lige siges at jeg i den grad godt kan mærke når jeg har ægløsning, av!) og pludselig den 7 føltes det somom jeg fik ægløsning og fortsatte (dog mildere)D. 8. Nu er jeg begyndt og få en lille følelse af der måske godt kunne være noget jeg har murren i underlivet og har haft det ligesiden ægløsningen. Skal ha mens om 6 dage, men men men, nu da min ægløsning kom senere, kommer min mens så ikke også senere? Og så burde jeg da ikke allerede kunne mærke mens tegn? Nogle der har erfaringer og kan hjælpe mig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

Emsen22

Emsen22 skriver:

Hej de damer Jeg skriver da min kæreste og jeg prøver at lave en lille. Vi har været sammen i halvandet år og og jeg stoppede på p-piller for omkring et halvt år siden. Der er intet sket endnu.. Min menstruation og ægløsning kommer ALTID regelmæssigt, men i den måned her skulle jeg ha haft ægløsning D. 4 men kunne intet mærke (skal lige siges at jeg i den grad godt kan mærke når jeg har ægløsning, av!) og pludselig den 7 føltes det somom jeg fik ægløsning og fortsatte (dog mildere)D. 8. Nu er jeg begyndt og få en lille følelse af der måske godt kunne være noget jeg har murren i underlivet og har haft det ligesiden ægløsningen. Skal ha mens om 6 dage, men men men, nu da min ægløsning kom senere, kommer min mens så ikke også senere? Og så burde jeg da ikke allerede kunne mærke mens tegn? Nogle der har erfaringer og kan hjælpe mig? 

Skal lige siges jeg har lidt halsbrand om aftenen. Og selvfølgelig murren i underlivet. Men er det ikke alt for tidligt at få symptomer?

Anmeld

11. december 2014

Camilla19

Emsen22 skriver:

Jeg fik selv tidlige tegn. Og testede positiv da jeg var 3+3

jeg havde tegn som ømme bryster, følte mig oppustet.

nu er der gået en uge imorgen siden jeg fandt ud af jeg er blevet gravid så er 4+2 i dag.

og først Idag er jeg begyndt at have halsbrand og begynde at slappe mere af i kroppen :-)

krydser finger for glædes snart rammer jer 

Anmeld

11. december 2014

Emsen22

Camilla19 skriver:

Jeg fik selv tidlige tegn. Og testede positiv da jeg var 3+3

jeg havde tegn som ømme bryster, følte mig oppustet.

nu er der gået en uge imorgen siden jeg fandt ud af jeg er blevet gravid så er 4+2 i dag.

og først Idag er jeg begyndt at have halsbrand og begynde at slappe mere af i kroppen :-)

krydser finger for glædes snart rammer jer 

Tusind tak, håber der er noget. Men nu må vi se. Ved bare ikke om jeg skal regne med mens om 6 dage eller længere 

Anmeld

11. december 2014

Camilla19

Emsen22 skriver:

Tusind tak, håber der er noget. Men nu må vi se. Ved bare ikke om jeg skal regne med mens om 6 dage eller længere 

Jeg skulle have mens Idag :-)

Men noget i mig sagde bare at jeg skulle teste i fredags så jeg tog chancen :-)

Anmeld

11. december 2014

Emsen22

Jeg skulle have mens Idag :-)

Men noget i mig sagde bare at jeg skulle teste i fredags så jeg tog chancen :-)

Dejligt! Havde du/ har du noget murren i underlivet? Jeg har sådan en prikken og murren i venstre side af mit underliv og lidt "over det hele" / midten  :-)

Anmeld

11. december 2014

Camilla19

Emsen22 skriver:

Dejligt! Havde du/ har du noget murren i underlivet? Jeg har sådan en prikken og murren i venstre side af mit underliv og lidt "over det hele" / midten  :-)

Ja det havde jeg lidt af et par dage men så forsvandt det og blev til en træls kvalme istedet :p

Anmeld

11. december 2014

Emsen22

Camilla19 skriver:

Ja det havde jeg lidt af et par dage men så forsvandt det og blev til en træls kvalme istedet :p

Hvor tidligt kom dine symptomer? (Skriver lidt meget, men er bare så forvirret og har det så mærkeligt

Anmeld

11. december 2014

Camilla19

Emsen22 skriver:

Hvor tidligt kom dine symptomer? (Skriver lidt meget, men er bare så forvirret og har det så mærkeligt

Jamen jeg var nok kun 3 uger henne da jeg mærkede mine symptomer :-)

du må endelig spørger ! Elsker at snakke om det

Anmeld

11. december 2014

Emsen22

Camilla19 skriver:

Jamen jeg var nok kun 3 uger henne da jeg mærkede mine symptomer :-)

du må endelig spørger ! Elsker at snakke om det

Hmm.. Synes det mystisk, plejer ikke at ha murren i underlivet så lang tid inden mens og tænker jeg heller ikke får det om 6 dage da jeg fik ægløsning senere end forventet.. Det er så forvirrende og ved ikke hva det ellers kunne skyldes (forhåbentlig en lille en)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.