Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften siger - kan i se en ekstra streg eller ser jeg syner...?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Julie M skriver: Som overskriften siger - kan i se en ekstra streg eller ser jeg syner...?
Jeg kan godt se den! Hvor langt er du?
Ja det kan jeg godt, tillykke
hvor langt skulle du være i dag
Ja kan godt se en ekstra streg
Tillykke
Jep, tillykke.
Jeg ved ikke hvor langt jeg skulle være - havde først overset stregen. Ved ikke hvordan det er man finder ud af, hvor langt man er? Btw, betyder det noget hvor lang tid selve testen har ligget?
Julie M skriver: Jeg ved ikke hvor langt jeg skulle være - havde først overset stregen. Ved ikke hvordan det er man finder ud af, hvor langt man er? Btw, betyder det noget hvor lang tid selve testen har ligget?
Ja, hvis det er valmed
hilsen en der har fået tonsvis af positive efter tid, men aldrig har været gravid
BabyMiracle <3 skriver: Ja, hvis det er valmed hilsen en der har fået tonsvis af positive efter tid, men aldrig har været gravid
Jeg tænker måske at have taget en test om aftenen, og næste formiddag er der en lille næsten gennemsigtig streg?
Julie M skriver: Jeg tænker måske at have taget en test om aftenen, og næste formiddag er der en lille næsten gennemsigtig streg?
Så ville jeg bestemt ikke regne med den
jeg er begyndt at smide testen ud efter max 7 minutter
BabyMiracle <3 skriver: Så ville jeg bestemt ikke regne med den jeg er begyndt at smide testen ud efter max 7 minutter
Jeg er dog ikke sikker på om stregen kom da jeg testee eller om den kom senere - som sagt tidligere, så var det ved et "uheld" at jeg tilfældigvis så den dagen efter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128