Luksusproblem, I know :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2014

Nadia&Daniel

Lucky05 skriver:

Det er også derfor jeg startede føler ikke rigtigt at jeg mangler noget, når man skal finde ønsker. Køber det, hvis jeg mangler noget. Så syntes jeg det er en god ting, at samle på noget lækker kvalitet over flere år . Betyder jo ingenting. 

MAIL FRA MAGASIN !!!!!

Sko og tasker er noget man aldrig kan få for mange af! Kom til Goodie Days fra fredag den 12. - søndag den 14. december og få 20% på masser af skønne damesko og - tasker og på  ALT det smukke porcelæn fra Royal Copenhagen, underholdende og lærerige bøger. skønne julegaveæsker, stilfuldt interiør fra Georg Jensen samt Kusmi te og Magasin Chokolade til at hygge med i vinterkulden. Husk at medbringe dit Magasin kort eller dit Goodie Card. Du kan også shoppe Goodie Days på Magasin.dk fra fredag morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

Lucky05

Nadia&Daniel skriver:

MAIL FRA MAGASIN !!!!!

Sko og tasker er noget man aldrig kan få for mange af! Kom til Goodie Days fra fredag den 12. - søndag den 14. december og få 20% på masser af skønne damesko og - tasker og på  ALT det smukke porcelæn fra Royal Copenhagen, underholdende og lærerige bøger. skønne julegaveæsker, stilfuldt interiør fra Georg Jensen samt Kusmi te og Magasin Chokolade til at hygge med i vinterkulden. Husk at medbringe dit Magasin kort eller dit Goodie Card. Du kan også shoppe Goodie Days på Magasin.dk fra fredag morgen.

Ja har også fået den  frister jo ikke mindre. 

Anmeld

11. december 2014

Nadia&Daniel

Lucky05 skriver:

Ja har også fået den  frister jo ikke mindre. 

Sagde lige til manden: "det må været et tegn" 

Anmeld

11. december 2014

Lucky05

Nadia&Daniel skriver:

Sagde lige til manden: "det må været et tegn" 

Det er det 

se og kom i gang 

Anmeld

11. december 2014

L&V

Jeg ville købe mig en lækker kjole fra margot som jeg har kigget på læææængge

Anmeld

11. december 2014

skoust

Lucky05 skriver:

jeg "går" til banko med min svigermor hver 14. Dag. 

Og igår var jeg så heldig at vinde 1000kr. Ikke dårligt! De skal bruges på MiG selv. Ikke tøj til datteren den her gang. 

Har så meget jeg godt gad have! Hvad ville i købe, hvis i havde 1000kr?

Er ovre i tøj, RC stel jeg samler på, en lækker ting til hjemmet? Hvad syns I? 

har det på ca samme måde som dig.. jeg går til banko i perioder.. var afsted tirsdag,onsdag og i dag 

tirsdag vandt jeg 600 kr

igår vandt jeg 850 kr. 

og i dag vandt jeg 200 kr. 

ved heller ikke lige hvad jeg skal bruge mine penge på 

Anmeld

11. december 2014

Lucky05

skoust skriver:

har det på ca samme måde som dig.. jeg går til banko i perioder.. var afsted tirsdag,onsdag og i dag 

tirsdag vandt jeg 600 kr

igår vandt jeg 850 kr. 

og i dag vandt jeg 200 kr. 

ved heller ikke lige hvad jeg skal bruge mine penge på 

Nøj mand!! 

Kan du komme til.. Haha.. 

Det er sku da fedt..  Så skal du også ud og bruge penge.. 

Anmeld

11. december 2014

Mumto3

Jeg ville klart købe noget der har lidt længere holdbarhed end tøj.

Jeg ville købe en kande eller fad til stellet, vel vidende at det ville jeg ellers aldrig få! ingen ville give så stor en gave og jeg ville ikke selv give så mange penge for den. Så det skulle være en gave til mig selv.

Ellers ville jeg købe et smukke,.....eller en lækker taske  -og så ville jeg vente til januarudsalget :-)

Anmeld

11. december 2014

skoust

Lucky05 skriver:

Nøj mand!! 

Kan du komme til.. Haha.. 

Det er sku da fedt..  Så skal du også ud og bruge penge.. 

ja det bliver jeg jo nok desværre nødt til haha 

Anmeld

11. december 2014

Lucky05

Mumto3 skriver:

Jeg ville klart købe noget der har lidt længere holdbarhed end tøj.

Jeg ville købe en kande eller fad til stellet, vel vidende at det ville jeg ellers aldrig få! ingen ville give så stor en gave og jeg ville ikke selv give så mange penge for den. Så det skulle være en gave til mig selv.

Ellers ville jeg købe et smukke,.....eller en lækker taske  -og så ville jeg vente til januarudsalget :-)

Samme tankegang jeg har  så er det nemmere at købe et stykke tøj.

men det får jeg bare heller ikke gjort  

tror jeg køber 4 krus, (til 20% i vores Imerco lige pt) og så en ny bluse for resten. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.