julegave til min far...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
9 svar
20 synes godt om
11. december 2014

Anonym trådstarter

Ja, ved simpelthen ikke hvad jeg skal købe til ham... Han ønsker sig gavekort til noget der hedder Davidsen, din tøjmand, bog og idé, biograf-gavekort og penge eller oplevelser... De penge han ønsker sig, er lommepenge til han har inviteret os på ferie næste år, hvor han bliver 60 år... Min mor vil ikke have han får gavekort til en boghandler, fordi han har så mange bøger i forvejen - men han læser også meget... Jeg har ikke noget imod at give gavekort, for det ønsker jeg mig også selv... Fordi jeg ønsker mig en specifik lænestol, som jeg ikke lige selv får råd til at købe - men det vil min mor ikke være med til, fordi gavekort er sådan en "kedelig" ting at give... så, er der nogle der sidder med en fantastisk god idé derude, eller bare vil fortælle om hvad de køber til sin far/svigerfar?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Ja, ved simpelthen ikke hvad jeg skal købe til ham... Han ønsker sig gavekort til noget der hedder Davidsen, din tøjmand, bog og idé, biograf-gavekort og penge eller oplevelser... De penge han ønsker sig, er lommepenge til han har inviteret os på ferie næste år, hvor han bliver 60 år... Min mor vil ikke have han får gavekort til en boghandler, fordi han har så mange bøger i forvejen - men han læser også meget... Jeg har ikke noget imod at give gavekort, for det ønsker jeg mig også selv... Fordi jeg ønsker mig en specifik lænestol, som jeg ikke lige selv får råd til at købe - men det vil min mor ikke være med til, fordi gavekort er sådan en "kedelig" ting at give... så, er der nogle der sidder med en fantastisk god idé derude, eller bare vil fortælle om hvad de køber til sin far/svigerfar?? 

Det er vel ik din mor der skal bestemme om han må få gavekort til Bog og ide?? Hvis han ønsker sig det så havde jeg da købt det

Anmeld

11. december 2014

lottemusen

Hvad med at købe en bog til ham i bog og ide, så er gaven lidt mere spændende og han kan jo altid bytte den til en anden bog :-)

Anmeld

11. december 2014

Snoopy77

PernilleogLouis skriver:

Det er vel ik din mor der skal bestemme om han må få gavekort til Bog og ide?? Hvis han ønsker sig det så havde jeg da købt det

Præcis!! 

Anmeld

11. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Køb hvad du synes han skql ha. Mor kan blande sig udenom, nården ik er fra hende.

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

Nu har jeg fået lagt en ikke så dyr bog til side, og så får jeg lavet et gavekort på resten af pengene...

Anmeld

11. december 2014

klmf

Kvinder skal simpelthen stoppe med at blande sig i deres mænds gaver  

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Kvinder skal simpelthen stoppe med at blande sig i deres mænds gaver  

Men det er desværre min mor i en nøddeskal - hun hader bøger - og køber ikke engang et ugeblad selv, fordi det er for dyrt, men vil gerne "arve" de blade jeg køber.... Men en bog er det blevet, jeg elsker nemlig også selv bøger  

Anmeld

11. december 2014

klmf

Anonym skriver:

Men det er desværre min mor i en nøddeskal - hun hader bøger - og køber ikke engang et ugeblad selv, fordi det er for dyrt, men vil gerne "arve" de blade jeg køber.... Men en bog er det blevet, jeg elsker nemlig også selv bøger  

Fra en bogelsker til en anden:  Kan du også godt lide duften af en ny bog? Og en rigtig gammel, he he?

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Fra en bogelsker til en anden:  Kan du også godt lide duften af en ny bog? Og en rigtig gammel, he he?

Ja - elsker at gå og kigge på nye fine bøger - men det er også noget ganske særligt at være på loppemarked og kigge gamle bøger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.