Det der med bare at blive væk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. december 2014

Mutti2

Hej piger. 

Jeg står i den situation at jeg skal flytte her på lørdag. Og jeg er ret presset.

Da jeg selvf. Er interesseret i at få min "gamle" lejlighed lejet ud hurtigst muligt. Har jeg gentagne gange lavet aftaler med folk om en fremvisning. 

Nu er det 2. Gang at jeg er blevet brændt af. Jeg synes faktisk det er lidt frækt. Jeg skulle have været i Mødrehjælpen og aflevere ting, samt på biblioteket med de sidste bøger.

jeg har masser af andre ting der skal ordnes. Men er også nødt til at gøre de andre ting, inden det bliver mørkt. 

Hende i dag skulle komme lige efter hun havde været til ørelægen 12.30.... Så med mindre hendes øre er faldetaf, og de er i fuld gang med at sy den på, kan jeg vist godt forvente at hun ikke kommer. 

Men det er sgu da lidt irriterende. 

Kunne i finde på at blive væk, når man først har lavet en aftale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

JH12

Så surt når folk ikke overhovedet deres aftaler .. 

Kunne aldrig drømme om at blive væk fra en aftale uden i det mindste at sige at jeg bliver forhindret.. 

Anmeld

11. december 2014

PST

Nej, ville aldrig blive væk ! Hvis det skete, så var det helt klart et uheld, hvor forglemmelsen spillede en afgørende rolle - MEN det handler om en fremvisning af en lejlighed ? - mærkeligt at glemme den !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.