Kig kig kig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
5 svar
2 synes godt om
11. december 2014

Anonym trådstarter

De sidste tre cyklusser har jeg virkelig troet jeg var gravid - ømme babser, forsinket menstruation osv. 

Denne gang var min menstruation også forsinket, og lidt ømme babser, lidt (indbildsk troede jeg) kvalme, og halsbrand om aftenen. 

Idag tænkte jeg at jeg lige ku købe mig en test i netto, valmed, som så mange gange før, bare for at få ro i sindet, og tisser på den for 10 minutter siden. Kaster et hurtigt blik mens jeg vasker fingre, og bum. Er det to streger? ��

jeg troede ikke mine egne øjne!

det første billede er efter 1,5 minut, det andet efter 3. Så jeg tror den er god nok, selvom det er valmed!

Jeg ryster helt i skrivende stund! Jeg kan ikke fortælle min kæreste noget før imorgen aften, for min mor er på besøg. Jeg havde bare virkelig brug for at komme ud med og dele min glæde!!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

Chevro

Anonym skriver:

De sidste tre cyklusser har jeg virkelig troet jeg var gravid - ømme babser, forsinket menstruation osv. 

Denne gang var min menstruation også forsinket, og lidt ømme babser, lidt (indbildsk troede jeg) kvalme, og halsbrand om aftenen. 

Idag tænkte jeg at jeg lige ku købe mig en test i netto, valmed, som så mange gange før, bare for at få ro i sindet, og tisser på den for 10 minutter siden. Kaster et hurtigt blik mens jeg vasker fingre, og bum. Er det to streger? ��

jeg troede ikke mine egne øjne!

det første billede er efter 1,5 minut, det andet efter 3. Så jeg tror den er god nok, selvom det er valmed!

Jeg ryster helt i skrivende stund! Jeg kan ikke fortælle min kæreste noget før imorgen aften, for min mor er på besøg. Jeg havde bare virkelig brug for at komme ud med og dele min glæde!!!! 

Stort tillykke 

hvor er det dejligt når man finder ud af at ens fysiske tegn ikke er indbildning 

Anmeld

11. december 2014

Leonora

Wauuuu den er godt nok flot positiv / stort tillykke

knus fra mig 

Anmeld

11. december 2014

MHB

Der er da vist slet ingen tvivl!  Tillykke  

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

Mange tak! �� er lige anonym da ingen udover jeg ved det 

ja det er godt nok vildt så positiv �� og aner ikke hvor langt jeg er henne, da jeg har haft svingende cyklusser i længde. 

Men enten er det sket den 14, 16 eller 23 

og det har endda kun været på cyklus dag 9, 11, eller 18 

ej jeg er helt rundt på gulvet! Mega glad, og samtidig nervøs. Nervøs for at miste, at fortælle det til min kæreste, vores familier osv. 

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

Nogle kreative ideer til at fortælle kæresten det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.