Underretning til kommunen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg har under hele min graviditet været bange for at kommunen vil tage mit barn, grundet min fortid med hash og sådan. Da jeg var til første samtale hos min jm, sagde hun at hun vil underrette mig til kommunen, fordi jeg er så ung " atten år " os kommer de søvnløse nætter endnu engang på besøg " skal lige siges, min jm har spurgte om jeg vil være med til det og om det er Iorden, svarede ja, da jeg ik har noget at skjule " der står i underretningen at jeg i en ung alder har røget hash men er holdt op indenfor mere end to år siden, og min jm's primær underrerning er grundet min unge alder, med støttebehov og sådan noget hvis det skulle være nødvendig for det ufødte barn og os som forældre, os står der jeg har er godt netværk med egen mor og svigerforældre. Der kan jeg måske godt frygte lidt at de vil spørge ind til min far. " ja det var os mig som skrev det indlæg med faren og hans dame " min jm har sagt at det ikke går ud på at tvang fjerne min datter. Men større behov hvis det skulle være der. 

Undskyld det lange indlæg, har bare brug for at få det ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

Nystart

Se det som noget positivt, de står parate hvis du en dag skulle få brug for det....

Det er blot et sikkerhedsnet.... Man ved aldrig hvornår fortiden indhenter en psykisk....for det kan den godt....

Og som du selv siger du har ikke noget at skjule.

Er man under 30 år og enlig, så skal lægen osbubder underrette hvis man evt for antidepressiv medicin...for en sikkerheds skyld...

Det fik jeg i sin tid godt, og i samarbejde med børnehave lavede vi en underretning sammen for at få en paragraf 50 undersøgelse som gav mig mulighed for den psykolog hjælp jeg havde kæmpe for hele mit liv... Og som har gavnet mig og min datter lige siden.

Bare for at vise at det kan være en fordel med en underretning nogle gange fordi de åbner døre hvis man har brug for det....

Kram til dig og dejligt du er kommet væk fra de ting i din fortid 

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Se det som noget positivt, de står parate hvis du en dag skulle få brug for det....

Det er blot et sikkerhedsnet.... Man ved aldrig hvornår fortiden indhenter en psykisk....for det kan den godt....

Og som du selv siger du har ikke noget at skjule.

Er man under 30 år og enlig, så skal lægen osbubder underrette hvis man evt for antidepressiv medicin...for en sikkerheds skyld...

Det fik jeg i sin tid godt, og i samarbejde med børnehave lavede vi en underretning sammen for at få en paragraf 50 undersøgelse som gav mig mulighed for den psykolog hjælp jeg havde kæmpe for hele mit liv... Og som har gavnet mig og min datter lige siden.

Bare for at vise at det kan være en fordel med en underretning nogle gange fordi de åbner døre hvis man har brug for det....

Kram til dig og dejligt du er kommet væk fra de ting i din fortid 

Prøver os at se det positive i det. Det slog mig vare lige da jeg læste brevet igen. Og som du os selv siger det åbner døre for en hvis man har brug for det. 

Det er os dejligt at de er klar til at hjælpe hvis det skulle være. Tror måske bare jeg frygter det værste, os når det er Vejen kommunen, som man kun høre dårligt om, mange siger at det er den værste kommune, i hele Danmark. Må håbe at samtalen ikke omfatter min far os. 

Dejligt at børnehaven vil være med til det, og det så har hjulpet dig så meget er kun endnu bedre. Mange mange tak for din berolige besked! 

Tak! Ja er os kun glad for det, selv smøger har jeg smidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.