Ja det gør Danielle døren står altid på klem og vi kigger som minimum ind inden vi selv ligger os så vi ser meget sjovt, men generelt "forstyrrer" vi hende ikke om natten og slet ikke med lys/blitz så har ikke noget sengebilleder.
Men har et godt et fra middagssøvnen i ferien. Skal lige siges at vi faktisk havde aftalt at køre hjem fra udflugten, så hun kunne sove i bilen, men Nadia skulle lige køben en souvenier og jeg overlod Danielle til Kenneth han indrømmede godt nok at han godt kunne se hun var ved at falde hen men ikke havde tænkt så langt/nænnet at ligge hende ned. Hun ville måske blive forstyrret af det og vågne helt op igen og så ved vi, vi har balladen, har hun først "sovet" bare 5 minutter er der ikke mere middagssøvn den dag. Jeg havde nok lagt hende ned, men ok hun led ikke overlast. Øh det er så den miderste.
Fandt lige et par andre, for som i kan se falder hun tit i søvn i bilen og den sidste er fra hytten i sommerferien der kunne vi lidt mere naturligt lige fange hende fordi vi alle var/sov i samme rum og der var lys nok til at fotografere, men ikke så sjov en stilling som hun kan herhjemme. Der er der jo lidt afstand fra gulv til seng og nogen gange hænger hun med benene ud over eller så hun nærmest sidder på gulvet og sover. Men generelt ligger hun bare på kryds og tvæs mm. Og hendes helt egen specielle vane dyne er NO NO, selv hvis jeg prøvet at putte den om/over hende når hun er faldet i søvn, reagerer hun i søvne og stønner Nej nej. Jeg kan personligt ikke sove uden den "tryghed" putte følelse
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld