Hej piger.
åh, jeg synes det hele er træls for tiden. Har virkelig snart brug for et svar, og noget afklaring på hvad der er med min søn.
en hurtig opsummering: M blev født ved igangsttelse 38+2, da der intet bevægelse var længere, da han var begyndt at tabe sig grundet manglende næring, og derfor ikke have kræfter til at bevæge sig. Det var en hård fødsel, og M var påvirket da han kom ud, og vi blev indlagt på barselsgangen da han skulle have målt blodsukker ret tit. Vi endte dog med at blive i 14 dage, da han ikke ville sutte, og dermed efter 1 uge måtte have sonde i fordi han var blevet helt afkræftet af ikke at få mad. Samtidig havde han svær gulsot.
Han har altid sovet utroligt meget. Han har aldrig helt spist nok, men ellers fulgt sine kurver, og følger sin udvikling som han skal. Han har dog lidt mavebøvl og får movicol. Han han fået taget biopsi fra tarmen, og de fandt intet unormalt så de kan ikke sige hvorfor han ikke selv kommer af med afføring (vi skyller ham ofte).
På trods af det, var han indtil han var omkring 5 måneder, altid en meget glad, smilende og veltilfreds dreng, som bare var SÅ hyggeligt at gå hjemme på barsel med. Men pludselig vendte det. Han brokker sig HELE TIDEN. vil ikke spise mad, vil ikke lege, vil ikke sidde på skødet, vil ikke sove (vågner over 30 gange om natten), han brokker sig 24/7, og jeg er snart så udmattet at jeg ikke kan hænge sammen. Jeg kan ikke lægge ham fra mig, ligesom førhen hvor han så kunne ligge og lege lidt. Det kan ikke lade sig gøre. Kan ikke holde ud at tage ham med nogen steder hen for han brokker sig og græder hele tiden, så det er super stressende at have ham med. I forbindelse med hans første indlæggelse blev han tjekket for stofskiftesygdomme og sukkersyge. Det har han IKKE.
Hvad mon der er galt? Vi skal ud på sygehuset til kontrol for maven på tirsdag, og har fået en henvisning grundet ovenstående, men der er vi først indkaldt til d. 7 januar, så regner med at jeg bare giver dem hele smøren på tirsdag, i håb om at de så vil tage sig af det noget før..
Det har stået på i 2 mdr nu, han er 7 mdr gammel.
Er der nogen der har oplevet noget lignende? Jeg kan ikke genkende min ellers så glade dreng...