Kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
2 synes godt om
11. december 2014

Anonym trådstarter

Har fået en gratis babypakke fra Lidl den indholdte kun en pakke bleer men når jeg søger på Google er der noget mere med i? Jeg har skrevet til Lidl selv men intet svar og efter som den jo er GRATIS kan jeg vel ikke tillade mig og gøre så meget? 

Men alligevel blev godt nok lidt skuffet :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

Nystart

Anonym skriver:

Har fået en gratis babypakke fra Lidl den indholdte kun en pakke bleer men når jeg søger på Google er der noget mere med i? Jeg har skrevet til Lidl selv men intet svar og efter som den jo er GRATIS kan jeg vel ikke tillade mig og gøre så meget? 

Libero er en pakke bleer, lidl burde ha mere i 

Anmeld

11. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Nej du kan ikke tillade dig at blive skuffet over noget der er gratis i det mindste fik du noget virkelig brugbart!  

min erfaring er at det er meget forskelligt hvad de kommer i de der pakker. kender nogen der nærmest kun fik reklamer i boxen fra babysam, hvor jeg fik flere bleprøver, ammeindlæg, bamse, pusleprodukter, sutteflaske og sut  og blespanden self. 

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Nej du kan ikke tillade dig at blive skuffet over noget der er gratis i det mindste fik du noget virkelig brugbart!  

min erfaring er at det er meget forskelligt hvad de kommer i de der pakker. kender nogen der nærmest kun fik reklamer i boxen fra babysam, hvor jeg fik flere bleprøver, ammeindlæg, bamse, pusleprodukter, sutteflaske og sut  og blespanden self. 

Jeg syntes godt man kan tillade sig og være skuffet, når de reklamer med noget andet. 

Jeg har tros alt fået telefon op ringning og mails fra ting jeg ikke ønsker at være med til at støtte 

så helt gratis har jeg altså ikke gået fra det.

Men ikke at man kan være bekendt at brokke sig fysisk til butikken , når det er gratis prøve , de står jo ikke og ringer til mig . 

Anmeld

11. december 2014

fnuggi

der var mere i min der var klude bleer mad og en bamse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.