Schönlein Henoch

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. december 2014

Ryberg

Min søn fik i tirsdags store smerter i benene og kunne ikke gå... han er 4 år gammel... det gjorde smerteligt ondt på ham bare at løfte ham..  derudover fik han en masse pletter og plamager på benene.... vi var ved vagtlægen som sendte os videre til børneafdelingen på Skejby og her fik vi at vide at han havde Schönlein henoch ...                  jeg er meget interesseret i at høre om der er andre forældre derude som har prøvet denne omgang og hvad deres erfaringer er?  jeg kan nemlig ikke finde forældre erfaringer på google...    jeg vil gerne uddybe hvad det er hvis nogen bliver nysgerrig, men sidder lige fra telefonen, hvilket gør det ret umuligt at skrive meget... jeg håber der er nogen som kender til det... 

Det skal lig ssiges a han er smertedække nu og er begyndt at halte rundt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Øv, det ser ikke rart ud god bedring med ham. 

Anmeld

11. december 2014

Stumpen

Min datter havde det da hun var knap 2 år.. Jeg havde været på aftenvagt og da jeg næste morgen tog nattøjet af hende lignede hun en der var blevet banket, så mig ind og vække hendes far, der fortsat sov og han forsikrede mig om at han ikke havde rørt hende.. Så os til læge, der sendte os videre på børneafd., der konstaterede at det var schonlein henoch.. Men hun havde ingen smerter og et par dage efter var det væk.. Så jeg kan nok ikke rigtig hjælpe dig...

Anmeld

12. december 2014

Ryberg

Stumpen skriver:

Min datter havde det da hun var knap 2 år.. Jeg havde været på aftenvagt og da jeg næste morgen tog nattøjet af hende lignede hun en der var blevet banket, så mig ind og vække hendes far, der fortsat sov og han forsikrede mig om at han ikke havde rørt hende.. Så os til læge, der sendte os videre på børneafd., der konstaterede at det var schonlein henoch.. Men hun havde ingen smerter og et par dage efter var det væk.. Så jeg kan nok ikke rigtig hjælpe dig...

Tak for svar 

Det lyder til at være en heldig omgang i har været igennem... min søn fik et smertegennembrud igen igår hvor vi måtte på børneafdelingen... 

Det er sq hårdt at se sit barn med så mange smerter.

Anmeld

12. december 2014

aarhusmor

Jeg kender en hvis søn går igennem det samme lige nu (også på Skejby) Han taber sig også rigtigt meget og er igennem helved.

Jeg har sendt hende tråden her, men hun er vist ikke medlem på baby.dk - så jeg ved ikke om hun vil skrive her.

Men det er bare så synd God bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.