lillehåb skriver:
Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide igennem længere tid. Efter nogle prøver blev vi henvist til en fertilitet klinik da min kæreste har lavt sædkvalitet.
Vi kom ud til diverse samtaler og tjek og skulle begynde her i oktober med gonal f
Efter under 14 dage var vi nød til at få æggene ud da jeg blev overstimulere.
Vi var så heldige (føler jeg) at vi fik 17 ud, hvor 10 var brugbare og 6 befrugtede.
Jeg fik min menstruation kortid efter d. 3 november. Men begrund af overstimulerende æg skulle jeg vente til nr 2 menstruation før jeg kunne få sat æg op igen.
Min cyklus har altid været meget præcis.
Nu har vi den 11 december. Jeg har ikke fået min menstruation og har ingen tegn på at det skal komme.
I sidste uge og i da har jeg taget en graviditet prøve men begge er negative.
Er der nogen der nogen sinde har prøvet noget lignende.
Kan det være gonal f der har udskudt det hele??
Jeg følger lige med her, da jeg har været igennem næsten det samme, jeg er dog desværre næsten samme sted som dig lige nu, og har ingen erfaringer med om Gonal-F kan udskyde mens.
Jeg blev også stimuleret med Gonal-F, blev overstimuleret, fik ikke lagt æg op, fik mens 5 dage efter ÆU og venter nu på min mens nr. 2 (som jeg dog først forventer her en af dagene - min cyklus er ikke så præcis).
Vi kommer nok desværre til at vente en cyklus ekstra, da vores klinik holder to ugers juleferie... Så jeg håber faktisk at min cyklus ender med at blive på omkring 44 dage (nok lidt urealistisk
), for så passer det med at vi kan starte op, når de kommer tilbage fra ferie 

Hvor meget er du gået over tid?
Hvis testene er negative, er du jo nok ikke gravid desværre, men der er da altid en lille chance for, at du er en af dem der først kan teste positivt sent
Jeg har selv tidligere oplevet at gå 14 dage over tid (ud fra en positiv ægløsningstest), uden at være gravid, men det var uden hormonpåvirkning. Bare lige for at sige, at kroppen nogle gange driller 

Holder din klinik juleferie, eller kan du få lagt æg op over julen, hvis din mens kommer nu her?