Godmorgen...
Sagen kort (prøver):
Jeg bor sammen med min kæreste i lejet hus, vi har et fælles barn på 2 og vi har været sammen i 3 år.
Vores forhold har været MEGET op og ned. Han gør nogle ting som jeg ærligt ikke kan fordrage. Nu hvor vores søn er blevet større, er han blevet lidt bedre til at tage sig af ham, ellers har det altid kun været mig.mig.mig.. mig der putter, mig der mader, mig der bader, mig der henter og bringer, mig der leger.. alt...
Min kæreste er ikke til at tale med, han ''er ikke typen der gider tale hele tiden'' som han siger. Så hvis der er noget der irritere mig, gør mig ked eller andet, så er han der aldrig. Og hvis jeg fx. prøver at føre en længere samtale med ham, ruller han øjne og snakker mig efter munden for at jeg “snart stopper alt den snak"..
Når han er til julefrokost, fest eller andet med sine venner tager de kokain, ca. 1 gang om måneden. Jeg er total i mod det men han er ligeglad med min mening.
Han er meget ego, og snerre konstant af mig.
Han taler ikke særlig pænt nogle gange.
Bryder mig ikke om ham når han er fuld, synes han minder om min eks-stedfar (hedder det det?) og det bryder jeg mig ikke om!
Han kan ikke enes med min mor. De har intet forhold til hinanden.
Han bekræfter mig aldrig, siger aldrig noget sødt eller pænt om mig.
Der er meget mere, men dette var lidt af det.
Alt dette, førte til at jeg begyndte at søge bekræftelse andre steder (Ja jeg ved det er forkert, ikke noget had pls.)
Jeg mødte så denne søde fyr, som nærmest stod med armene åbne og synes jeg var fantastisk, selvom jeg var helt mig selv, altså fjollet, en lille prut og uden make up hver gang jeg så ham. Jeg gjorde intet ud af mig selv, fordi jeg jo havde en kæreste og ikke mente dette ville føre til noget..
Vi endte med at snakke sammen hver dag, smse hver dag, vi sås flere gange om ugen, vi kyssede og havde det bedste sex. Han var alt det min kæreste ikke var (ikke for at være ond) men han ville putte hele tiden, var meget snaksaglig, og vi kunne diskutere ting, det føltes næsten som om jeg havde fået en ekstra rigtig kæreste eller fået en bedste ven (ja med fordele)
Jeg ved at alt dette var forbudt og ikke måtte ske, så vil ikke have nogen onde beskeder
Til sidst blev jeg usikker på ham den nye og sagde stop, jeg var måske ikke klar til at opgive dette (lejede) hus, forældre livet sammen og min kæreste. Men alligevel fik jeg en lejlighed 5 min fra hvor jeg boede med min kæreste.
Da jeg sagde stop til ham den nye, følte han sig så snydt (forståeligt, og skal lige siges at han vidste alt om min kæreste, havde været åben om alt om mig) at han sagde det til min kæreste, det første til mange flere problemer, trusler osv. Men min kæreste vil mig stadig men kan ikke tilgive, men prøver at komme videre, han vil mig. Men han har sagt til alle sine venner at vi ikke er sammen og at jeg er flyttet i anden lejlighed. Men han har også den holdning at hvis man først er sammen så bliver man sammen, især hvis man har hus bil og barn..
En uge efter han havde sagt det til min kæreste skrev han til mig "hvordan går det, skal vi knalde?" jeg svarede ikke og han skrev igen nogle dage efter "jeg savner dig, det skulle være os to" jeg svarede stadig ikke..
Jeg har så efter blokeret ham den nye alle stedet hvor jeg kan.
Jeg er endnu ikke flyttet ind i lejligheden, men har den stadig.
Jeg er sådan i tvivl om hvad jeg skal?
- Skal jeg flytte ind i lejligheden og sige farvel til min kæreste? Han vil aldrig acceptere hvis jeg fandt en anden.
- Skal jeg opsige lejligheden og blive boende? men med den viden om at vores forhold aldrig bliver "fantastisk" ?
Jeg ved måske ikke hvad jeg vil med dette (lange indlæg) men havde sådan brug for nogen der siger hvad jeg skal, ja det kan man ikke men har det så svært og er så forvirret.
Ønsker mig inderligt flere børn nu og her og dette gør også det hele svært...
Hilsen mig