alkoholfri vin - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.163 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. december 2014

Frk. Borup

Skal til julefrokost lørdag, og skal kamuflere mulig graviditet. Hvor finder jeg alkoholfri vin, hvor etiketten ikke afslører noget?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

Isabella_mor

Frk. Borup skriver:

Skal til julefrokost lørdag, og skal kamuflere mulig graviditet. Hvor finder jeg alkoholfri vin, hvor etiketten ikke afslører noget?!

Kan dubikke bare hælde det på en karaffel  

Anmeld

11. december 2014

Frk. Borup

Det er i festlokale... Virker lidt underligt at jeg har det i karaffel. Men overvejer at købe alkoholfri og hælde 2 alm flasker vin med skrueprop ud, og så hælde det alkoholfrie i... Bare spild af vin ��

Anmeld

11. december 2014

Morgensol

Altså jeg er helt vild med en fra Føtex der hedder Free.. Det er en ganske alm vinflaske, men navnet er selvfølgelig lidt afslørende. Ka lige se om jeg ka finde et billed af den.. 

Anmeld

11. december 2014

Morgensol

Her er den..

Den er vidst temmelig afslørende, men hvis du kan hælde den på en anden flaske. Det er den bedste alkoholfrie vin jeg har smagt, den er så lækker!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. december 2014

Frk. Borup

Morgensol skriver:

Her er den..

Den er vidst temmelig afslørende, men hvis du kan hælde den på en anden flaske. Det er den bedste alkoholfrie vin jeg har smagt, den er så lækker!!

Det er også den, jeg har set på i Bilka, men nej, ikke særlig diskret �� køber den, og er jeg ikke begyndt at bløde yderligere lørdag "flasker jeg den om" �� (mistanke om at jeg igen er ved at abortere)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.