Test og mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. december 2014

friis

Er i dag begyndt at bløde , men samtidig fik jeg også denne test med urin der kun var en time gammelt ..

jeg er lidt forvirret . 

Har den seneste uge haft ømme bryster og kløende brystvorter - og milde mens smerte de seneste små ti dage . 

Hvad skal jeg snart forvente 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Rockertand

friis skriver:

Er i dag begyndt at bløde , men samtidig fik jeg også denne test med urin der kun var en time gammelt ..

jeg er lidt forvirret . 

Har den seneste uge haft ømme bryster og kløende brystvorter - og milde mens smerte de seneste små ti dage . 

Hvad skal jeg snart forvente 

bliv ved med at teste, enten er det en bio eller også er du gravid.

Anmeld

10. december 2014

k&k&k&k

Er det som alm. mens? Venter mit 3 barn og jeg fandt først ud af det i uge 9 da jeg skulle ha min 2 mens efter befrugtningen og den udeblev. 

Den første mens efter befrugtigelsen var der men ikke så kraftig - dog kraftig nok til at jeg tænkte mens og ikke graviditet. 

Tænker måske det kunne være sådan noget? 

Krydser ihvertfald fingre for jer

Anmeld

10. december 2014

friis

k&k&k&k skriver:

Er det som alm. mens? Venter mit 3 barn og jeg fandt først ud af det i uge 9 da jeg skulle ha min 2 mens efter befrugtningen og den udeblev. 

Den første mens efter befrugtigelsen var der men ikke så kraftig - dog kraftig nok til at jeg tænkte mens og ikke graviditet. 

Tænker måske det kunne være sådan noget? 

Krydser ihvertfald fingre for jer

Ja det er 14 dage siden inseminering imorgen . Så tænker det er den almindelige hvis det var det du tænkte på  

håber da det går lige som ved dig det er vores 3. forsøg 

Anmeld

11. december 2014

Holst85

friis skriver:

Ja det er 14 dage siden inseminering imorgen . Så tænker det er den almindelige hvis det var det du tænkte på  

håber da det går lige som ved dig det er vores 3. forsøg 

Krydser fingre for den er positiv 

Anmeld

11. december 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg ville bede om en blodprøve på klinikken,så kan i meget hurtig få et svar på om det er en bio eller en 'blivende' graviditet.

Op imod 20% af alle kvinder bløder i deres graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.