Stregers placering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
4 svar
2 synes godt om
10. december 2014

Anonym trådstarter

Hej alle, jeg er en pige som prøver på at blive gravid. Jeg havde min sidste menstruation for ca. En måned siden, og har haft ubeskyttet sex imellem tiden med min kæreste. Jeg har i mellem tiden taget to forskellige tests hvor stregen på c siden er to forskellige steder, men der vises dog kun én streg.. Kan jeg stadig være gravid og bør jeg tage endnu en test? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

LilleSpir

Anonym skriver:

Hej alle, jeg er en pige som prøver på at blive gravid. Jeg havde min sidste menstruation for ca. En måned siden, og har haft ubeskyttet sex imellem tiden med min kæreste. Jeg har i mellem tiden taget to forskellige tests hvor stregen på c siden er to forskellige steder, men der vises dog kun én streg.. Kan jeg stadig være gravid og bør jeg tage endnu en test? 

Hvis du smider et billede op, bliver det langt lettere for folk herinde at vurdere det

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

LilleSpir skriver:

Hvis du smider et billede op, bliver det langt lettere for folk herinde at vurdere det

Jo selvfølgelig - beklager fejlen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. december 2014

friis

Det har ingen betydning . Der er bare strimlen der ligger lidt skævt inde i rammen , i selve testen . 

Uanset kan du se stregen i det andet felt hvis der skulle være en

Anmeld

10. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jo selvfølgelig - beklager fejlen. 

De er begge negative, og stregernes placering har ingen betydning i dette tilfælde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.