nogle erfaringer med rekonstruktion af sædstrenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. december 2014

Holst85

Ingen baby til mig før pengene er der? 

Jeg fik konstateret at mine æg fejlede ikke noget og at min mands sæd jo som forventet jo var dårlig.

Men det er kontant betaling og sådan er det bare, så er det mange penge her i julen, så nu må vi se hvad der sker, om januar er der vi prøver igen hvis vi har fundet pengene, eller er det at vi prøver at min mand får rekonstruktion på sine sædstrenge?? Det mange penge hver gang men knap så mange penge for en operationen..

nogle der har erfaringer de gerne vil dele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Elgaard73

Jeg har aldrig hørt om det i forbindelse med fertilitetsbehandling. Er det ikke kun noget man gør, hvis manden er steriliseret (altså kirurgisk)? Han er vel ikke steriliseret, din mand?

Jeg ved, i forbindelse med sterilisation, at jo længere tid der går fra at manden bliver steriliseret, til man vælger at genskabe forbindelsen igen, jo dårligere mulighed er der for at blive fertil igen (noget med at manden danne antistoffer mod egen sæd, når han steriliseres og de antistoffer er åbenbart ikke til at slippe af med).

Anmeld

10. december 2014

Holst85

Elgaard73 skriver:

Jeg har aldrig hørt om det i forbindelse med fertilitetsbehandling. Er det ikke kun noget man gør, hvis manden er steriliseret (altså kirurgisk)? Han er vel ikke steriliseret, din mand?

Jeg ved, i forbindelse med sterilisation, at jo længere tid der går fra at manden bliver steriliseret, til man vælger at genskabe forbindelsen igen, jo dårligere mulighed er der for at blive fertil igen (noget med at manden danne antistoffer mod egen sæd, når han steriliseres og de antistoffer er åbenbart ikke til at slippe af med).

Min mand er sterilliseret derfor vi er igang i fertilitetsbehandling. 

Ved godt at de danner antistoffer efter flere år.. Men det ku være at nogle havde gode erfaringer.. 

Anmeld

10. december 2014

esioul

Holst85 skriver:

Ingen baby til mig før pengene er der? 

Jeg fik konstateret at mine æg fejlede ikke noget og at min mands sæd jo som forventet jo var dårlig.

Men det er kontant betaling og sådan er det bare, så er det mange penge her i julen, så nu må vi se hvad der sker, om januar er der vi prøver igen hvis vi har fundet pengene, eller er det at vi prøver at min mand får rekonstruktion på sine sædstrenge?? Det mange penge hver gang men knap så mange penge for en operationen..

nogle der har erfaringer de gerne vil dele.

Jeg kender en der fik det ført tilbage, desværre uden held. Mener de betalte 15.000 for det. 

De har i dag et barn via ICSI

Anmeld

10. december 2014

Holst85

esioul skriver:

Jeg kender en der fik det ført tilbage, desværre uden held. Mener de betalte 15.000 for det. 

De har i dag et barn via ICSI

Var hans sædkvalitet også i bund?? Og ved du hvor mange forsøg de brugte på ICSI

Anmeld

10. december 2014

esioul

Holst85 skriver:

Var hans sædkvalitet også i bund?? Og ved du hvor mange forsøg de brugte på ICSI

Det lykkedes i 1 ICSI. 

Jeg tror hans kvalitet var normal. Han har i hvert fald fået 2 børn med en anden. 

Anmeld

10. december 2014

Holst85

esioul skriver:

Det lykkedes i 1 ICSI. 

Jeg tror hans kvalitet var normal. Han har i hvert fald fået 2 børn med en anden. 

Tænkte efter han var blevet sterilliseret og dengang de sku i behandling.

håber det virker næste gang vi skal ha lavet en ICSI.

havde han været sterilliseret i mange år??

Anmeld

10. december 2014

esioul

Holst85 skriver:

Tænkte efter han var blevet sterilliseret og dengang de sku i behandling.

håber det virker næste gang vi skal ha lavet en ICSI.

havde han været sterilliseret i mange år??

i 5-6 år inden der blev åbnet op igen. 

Hans sædkvalitet ved de ikke, da der jo som sagt intet var at finde i sædprøven efter det var ført tilbage, fordi der ikke var gennemgang i strengene. 

Derfor de røg direkte videre i ICSI. 

Anmeld

11. december 2014

Holst85

esioul skriver:

i 5-6 år inden der blev åbnet op igen. 

Hans sædkvalitet ved de ikke, da der jo som sagt intet var at finde i sædprøven efter det var ført tilbage, fordi der ikke var gennemgang i strengene. 

Derfor de røg direkte videre i ICSI. 

Ah på den måde.. Vi har så bare taget den modsatte vej og overvejer rekonstruering.. Min venindes morbror havde været sterilliseret i over 10 år og han fik lavet det tilbage og fik en pige ud af det og det er over 18 år siden nu så for nogle virker det med..

vi krydser fingre for vores endelige beslutning bære frugt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.