4+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. december 2014

Camilla19

Godmorgen alle sammen.. 

I dag skal jeg til første tjek hos lægen. 

Men jeg har egentlig ikke fået ret meget af vide. efter udregningerne er jeg 4+1 så der jo begrænset hvad det kan ? eller ? 

Jeg er første gangs gravid, og har allerede utrolig mange tegn, samt allerede tager 3 kg på 

Jeg kunne tidligt mærke at noget var anderledes i min krop, og testede derfor meget tidligt. 

Nogen der kunne have lyst til at fortælle om deres tid da de var i 4 uge ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

DortheL

Camilla19 skriver:

Godmorgen alle sammen.. 

Men jeg har egentlig ikke fået ret meget af vide. efter udregningerne er jeg 4+1 så der jo begrænset hvad det kan ? eller ? 

Jeg er første gangs gravid, og har allerede utrolig mange tegn, samt allerede tager 3 kg på 

Jeg kunne tidligt mærke at noget var anderledes i min krop, og testede derfor meget tidligt. 

Stort tillykke :-) 

Hvordan kan det være, du allerede skal til læge nu?- jeg var 9+6, da jeg skulle til læge. 

Anmeld

10. december 2014

Signe-bine

I min første graviditet var jeg også til læge allerede 4+4 eller sådan noget. Det var bare en kort snak, en graviditets test og så oprettede hun allerede vj der. Jeg anede ikke hvad der skulle ske efter man stod med den positive test, så derfor ringede jeg til lægen og de ville gerne se mig med det samme.

I min første graviditet mærkede jeg intet til det før udebleven mens, ligamentsmerter og ømme bryster 4+0...

Her i min anden graviditet har jeg nærmest fra undfangelsestidspunktet ikke kunnet lide kaffe (det elskede jeg før)... Men ellers har mine graviditeter ikke været så begivenhedsrige 4+

Anmeld

10. december 2014

babyprojekt

Camilla19 skriver:

Godmorgen alle sammen.. 

Hej hej. Da jeg fandt ud af det i onsdag,  fattede jeg det ikke før jeg 3 dage i træk havde testede positiv.  Så da jeg ringede til lægen i fredags, så skulle jeg komme ned men en urinprøve, for at få det bekræftet det også mest pga jeg har epilepsi.  Men jeg skal først til lægen og have lavet vandre journal d 15/1-15 og der jeg i uge 9. Det bliver vildt spændende 

Anmeld

10. december 2014

Camilla19

DortheL skriver:

Stort tillykke :-) 

Hvordan kan det være, du allerede skal til læge nu?- jeg var 9+6, da jeg skulle til læge. 

Grundet at jeg for 2 år siden blev påkørt og efterfølgende gik ned med depression og har fået et 12% handicap i venstre ben :-)

jeg holdes derfor under opsyn af egen læge pga depression :-)

og skal så igen i 8 uge hvor jeg skal have tager blod prøver :-)

Anmeld

10. december 2014

Camilla19

babyprojekt skriver:

Hej hej. Da jeg fandt ud af det i onsdag,  fattede jeg det ikke før jeg 3 dage i træk havde testede positiv.  Så da jeg ringede til lægen i fredags, så skulle jeg komme ned men en urinprøve, for at få det bekræftet det også mest pga jeg har epilepsi.  Men jeg skal først til lægen og have lavet vandre journal d 15/1-15 og der jeg i uge 9. Det bliver vildt spændende 

Ej hvor sjovt, fandt selv ud af det i fredag og skal have lavet blodprøve og samtale D. 15/1 

jeg blev Idag sat til at føde D. 19 august 

Anmeld

10. december 2014

babyprojekt

Camilla19 skriver:

Ej hvor sjovt, fandt selv ud af det i fredag og skal have lavet blodprøve og samtale D. 15/1 

jeg blev Idag sat til at føde D. 19 august 

Ej hvor fedt  det bliver mega fedt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.