Eksperthjælp: 7 måneder,, morgenmad, flaske eller grød ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
3 svar
1 synes godt om
10. december 2014

Lisbeth Jess

Hej Lisbeth.
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål angående kost til min 7 mdr gamle søn. Han får flaske til morgenmad, cirka kl 6, og så får han ikke noget igen før kl 9 hvir han får grød, han spiser ikke specielt meget der. Er det okay for en dreng i den alder at morgebmaden er en flaske, eller burde han have noget andet? Mange der giver flaske om morgenen giver nemlig grød rimelig hurtigt efter, men det vil min søn altså ikke have.
Han følger sine kurver som han skal så han mangler ikke noget...
På forhånd tak.

Lisbeths svar

Hej !
Han får flaske kl 6 og det er fint. Han tager sig vel en lille lur bagefter, eller i hygger i sengen.
Så længe i er på barsel, er det jeres rytme der er vigtig.
.
Hvis han er så frisk at en ny herlig dag begynder kl 6,, kan du overveje at give ham grød .

Grøden har ikke den store interesse endnu, det kommer stille og roligt.

Fortsat held og lykke med ham og rigtig Glædelig Jul

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

missehxx

lisbeth jess skriver:

Hej Lisbeth.
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål angående kost til min 7 mdr gamle søn. Han får flaske til morgenmad, cirka kl 6, og så får han ikke noget igen før kl 9 hvir han får grød, han spiser ikke specielt meget der. Er det okay for en dreng i den alder at morgebmaden er en flaske, eller burde han have noget andet? Mange der giver flaske om morgenen giver nemlig grød rimelig hurtigt efter, men det vil min søn altså ikke have.
Han følger sine kurver som han skal så han mangler ikke noget...
På forhånd tak.

Lisbeths svar

Hej !
Han får flaske kl 6 og det er fint. Han tager sig vel en lille lur bagefter, eller i hygger i sengen.
Så længe i er på barsel, er det jeres rytme der er vigtig.
.
Hvis han er så frisk at en ny herlig dag begynder kl 6,, kan du overveje at give ham grød .

Grøden har ikke den store interesse endnu, det kommer stille og roligt.

Fortsat held og lykke med ham og rigtig Glædelig Jul

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Tak for dit svar. Jamen han står op kl 6.00, lige efter han har fået sin flaske, og så sover han fra 8-9 hvor han så får grød efterfølgende?

Er det så ok at nøjes med flasken? Jeg synes nemlig det fungerer rigtig godt, men vil selvfølgelig give ham grød i stedet, hvis det er bedre for ham.

Anmeld

10. december 2014

Sprit25

missehxx skriver:

Tak for dit svar. Jamen han står op kl 6.00, lige efter han har fået sin flaske, og så sover han fra 8-9 hvor han så får grød efterfølgende?

Er det så ok at nøjes med flasken? Jeg synes nemlig det fungerer rigtig godt, men vil selvfølgelig give ham grød i stedet, hvis det er bedre for ham.

Jeg gør det samme med min datter som du gør��

Anmeld

10. december 2014

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess
missehxx skriver:

Hej Igen !

Fortsæt du med det der passer ind i jeres rytme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.