Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er der vist ingen tvivl ☺️❤️
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Os&lilledig skriver: Nu er der vist ingen tvivl ☺️❤️
Så fin positiv!!
tillykke
Monsteret er gået løst.. Haha. Har livet kæresten kun at tage to mere
❤️
Os&lilledig skriver: ❤️
Stort tillykke!!
MT86 skriver: Så fin positiv!! tillykke
Tusind tak tog liiiiige en idag, sådan du ved.. baaare for sjov Og den SKRIGER pink nu
wuuuuuuhuuuu!!!!
Alle jer som var gravide sammen med mig.. Forsatte jeres..? I må begynde at have flotte maver nu.. Tænk at jeg ville have haft termin ca. 4 mdr...! Min lille skats hjerte stoppede med at slå og blev fjernet. Men nu, 2 mdr senere har vores lille engel i himmelen sendt os en ny lille filur i min "mave" <3
Os&lilledig skriver: Alle jer som var gravide sammen med mig.. Forsatte jeres..? I må begynde at have flotte maver nu.. Tænk at jeg ville have haft termin ca. 4 mdr...! Min lille skats hjerte stoppede med at slå og blev fjernet. Men nu, 2 mdr senere har vores lille engel i himmelen sendt os en ny lille filur i min "mave" <3
Ked af din engel gik til
tillykke med din nye graviditet håber baby vokser sig stor og stræk
hvornår har du termin
Lykkelig2015 skriver: Ked af din engel gik til tillykke med din nye graviditet håber baby vokser sig stor og stræk hvornår har du termin
Tusind tak <3 den skal virkelig blive der, denne gang.. Be om! <3
er kun 4+6, med termin 9/12-15
Os&lilledig skriver: Tusind tak <3 den skal virkelig blive der, denne gang.. Be om! <3 er kun 4+6, med termin 9/12-15
så kan det blive en lille jule baby
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128