Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
5 svar
2 synes godt om
9. december 2014

namaha

har aldrig forsøgt med med ÆL teste før.

men en gang skulle være den første

tog en i formiddags som var meget lidt mindre tydelig end denne

jeg vil jo mene den er positiv, men skal lige høre om i mener det sammen

testen er fra nette og kommer i en lyserød pakke 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

Heidi.R.

namaha skriver:

har aldrig forsøgt med med ÆL teste før.

men en gang skulle være den første

tog en i formiddags som var meget lidt mindre tydelig end denne

jeg vil jo mene den er positiv, men skal lige høre om i mener det sammen

testen er fra nette og kommer i en lyserød pakke 

Jeg vil sige den nok er positiv, el. I hvertfald ved at være godt derhen ad... så bare op i kanen  hehe... 

Anmeld

9. december 2014

namaha

Ja, vores sexliv har været lidt i stå også har vi valgt at planlægge det, og vi har aftalt vi skal have det i aften så det kunne jo bare ikke passe bedt xD 

Anmeld

9. december 2014

Heidi.R.

namaha skriver:

Ja, vores sexliv har været lidt i stå også har vi valgt at planlægge det, og vi har aftalt vi skal have det i aften så det kunne jo bare ikke passe bedt xD 

Jeg ved bare fra egen erfaring, at man ska passe lidt på med at planlægge sex for meget for det kan hurtig give bagslag... , vi er selv igang lige nu med pb og sku selv måske ha æl lige nu.. så vi prøver også så tit vi kan og har lyst...  

Anmeld

9. december 2014

namaha

Bare rolig så meget planlægning er der heller ikke i det, hvis den en af som overhovet ikke er i humør til det så er det bare det, enligt havde vi planlagt den i går men der var jeg ikke i humør også aftalte vi at hvis vi begge var i humør i morgen (i dag) så skulle vi prøve.

så det er ikke sådan at når vi planlægger så SKAL det holdes, vi gør det også mest af lyst 

Anmeld

9. december 2014

Heidi.R.

namaha skriver:

Bare rolig så meget planlægning er der heller ikke i det, hvis den en af som overhovet ikke er i humør til det så er det bare det, enligt havde vi planlagt den i går men der var jeg ikke i humør også aftalte vi at hvis vi begge var i humør i morgen (i dag) så skulle vi prøve.

så det er ikke sådan at når vi planlægger så SKAL det holdes, vi gør det også mest af lyst 

Ja selv om det måske godt kan være lidt svært en gang i mellem når man jo nu er igang med PB... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.