Jeg har i sin tid prøvet at være sygemeldt de 14 dage efter ÆO. Jeg havde ikke ondt eller brug for det, men havde en fantastisk chef, som bad mig sygemelde mig. Han sagde, han vidste han ikke kunne beskytte mig fra presset i mit arbejde(har en tider ret presset hverdag med mange opgaver og ansvarsområder), og han aldrig ville kunne leve med sig selv, hvis det måske kunne have lykkes, hvis bare jeg ikke havde været på arbejde.
Det forsøg gik af helvede til
og jeg hadede hver dag, hvor man virkelig kunne fokussere på alle tegn m.m. Det forsøg hvor det lykkes for mig, var jeg ikke sygemeldt overhoved, og havde sindsygt travlt på arbejde. Men tror bare det fungeret for mig, da jeg dermed kunne fokusere på noget andet - og ikke mindst få en masse selvværd og selvtidlige gennem deprojekter der så lykkes der.
Men vi er alle forskellige, og nogle får jo meget ondt! Andre bliver overstimuleret, som også er sindsygt smertefuldt, også er der nogle som mig, der ikke reageret særlig meget på hormoner eller ÆU. Mit råd er, hvis du tror stress og pres forringer dine chancer, så sygemeld dig - om ikke andet for at få tvivlen udelukket.
Anmeld