sygemeldt og nu syg barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
4 svar
1 synes godt om
9. december 2014

Ryberg

Hej alle

Jeg har været sygemeldt siden 15.10 grundet graviditetsbetinget kvalme .. jeg er i november startet lidt delvist op i det omfang jeg nu kan møde. (4-8 timer om ugen)

Vi står så i den situation at lasse blev syg igår med schön lein henoch, som er noget af en smertefuld tilstand hvor han ikke kan gå fordi leddene i benene gør så ondt...

Vores familier bor 1 time væk, og jeg har egentlig også lidt svært ved at sende ham på pasning, når han har det så skidt.. hvis nu det var feber og snot var det noget andet.. 

Min mand vil jo selvfølgelig gerne passe hans arbejde så han ikke taber noget i løn..

Men hvad må/gør jeg??

Må jeg passe min syge søn selvom jeg er sygemeldt?

Håber på lidt svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

Stjerneskud84

Hvis dit barn er syg, må du vel os passe ham selvom du er sygemeldt.. Jeg har osse været sygemeldt og passede da mine børn når de var syge... 

Anmeld

9. december 2014

Ryberg

Stjerneskud84 skriver:

Hvis dit barn er syg, må du vel os passe ham selvom du er sygemeldt.. Jeg har osse været sygemeldt og passede da mine børn når de var syge... 

Der kan ikke blive noget vrøvl når man gør det?

Anmeld

9. december 2014

Stjerneskud84

Ryberg skriver:

Der kan ikke blive noget vrøvl når man gør det?

Aner det ikke.. Jeg har ikke haft bøvl med det... 

Anmeld

9. december 2014

Nystart

Hvis du er sygemeldt på fuld tid og ikke skal tag fri for det må du gerne.... 

Men hadu mødepligt nogle steder, er det jo som at sygt barn og der gælder jo så andre regler....fordi du misser noget...

Da jeg gik sygemeldt hørte jeg intet for at jeg passede mit syge barn.....Men jeg var os fuldtids sygemeldt.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.