2. Gangs fødsler eller flere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
15 svar
2 synes godt om
9. december 2014

Melm

Jeg går og tænker på hvornår  mine veer vil gå igang. Med min den første startede de om natten/tidlig morgen, og tænker at det gør de nok også denne gang.

har jeres vandafgang eller veer startet nogenlunde samme tid på døgnet de forskellige graviditeter? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg er også spændt på forløbet

idag er jeg én dag længere henne end sidst jeg fik veer. Så allerede nu er det anderledes fik veer om morgenen sidst - kl 9ca 

Anmeld

9. december 2014

AnneBJ

Samme her. Jeg er en uge over termin i dag. Sidst blev jeg sat i gang 41+3 om formiddagen, fik endnu en pille om eftermiddagen og regelmæssige veer omkring midnat. Fødte 7.42 dagen efter (41+4)

Anmeld

9. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnneBJ skriver:

Samme her. Jeg er en uge over termin i dag. Sidst blev jeg sat i gang 41+3 om formiddagen, fik endnu en pille om eftermiddagen og regelmæssige veer omkring midnat. Fødte 7.42 dagen efter (41+4)

Åh jeg kan slet ikke overskue at det er muligt at gå så længe over  men indtil videre sker der bare NADA her 

Anmeld

9. december 2014

Melm

Sidst fødte jeg 39+6 og er i dag 39+5, og jeg magter simpelthen ikke at gå over tid. Og slet ikke med min kæmpe baby derinde

Anmeld

9. december 2014

De3Guldklumper

Melm skriver:

Jeg går og tænker på hvornår  mine veer vil gå igang. Med min den første startede de om natten/tidlig morgen, og tænker at det gør de nok også denne gang.

har jeres vandafgang eller veer startet nogenlunde samme tid på døgnet de forskellige graviditeter? 

Husker tydeligt da jeg ventede nr 2 at jeg gik og forberedte mig på at det måtte starte som ved nr 1 - men næ nej

barn 1 - født 39+1, start med veer født om eftermiddagen. 

Barn 2 - født 39+3, start med vandafgang og født om natten. 

Barn 3 - født 41+0, start med veer og født om formiddagen

Anmeld

9. december 2014

lineog4

Mine 4 fødsler har alle været meget forskellige både hvordan de startede, tidspunkt og forløbet. Eneste er med de 3 af den fødte jeg 40+4 (den sidste der måtte jeg blive sat i gang 41+0)

Anmeld

9. december 2014

Muffinmus

Første gang var det vist omkring kl 01  anden gang kl 22 og 3 gang kl 7 

Anmeld

9. december 2014

Morgensol

Første gang startede med veer kl 23 og hun er først 8.53 og anden startede også med veer, men ca kl 4 om morgenen og hun er født 7.50.

Anmeld

9. december 2014

Stjerneskud84

Melm skriver:

Hos mig begge gange er det startet på forskellige tidspunkter.. 

Første gang tidligt om morgen, vandet skulles tages.. 

Anden gang startede det på terminen til middag og vandet skulle tages... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.