Først: Undskyld jeg skriver anonym, men hvis dette kommer ud, så bliver der 'oprører' i familien 

Og som lige straks højgravid er det bare ikke noget jeg magter
 Og som lige straks højgravid er det bare ikke noget jeg magter 

Nå, men jeg er utrolig meget i tvivl om hvad vi skal gøre. 
 Jeg venter vores andet fælles barn, og tænker allerede lidt over dåb og hvad han skal have på. Min familie og fars familie har begge en kjole. Min kjole er brugt af mig selv, min bror og rigtig rigtig mange andre fætre og kusiner. Den er syet af min mormor. Fars kjole er brugt af far og storebror og en del andre familie medlemmer. Dog har vi ikke den store kontakt til disse familiemedlemmer. 
 (Vores fælles datter (som vi har mistet ), måtte nøddøbes, og nåede aldrig en 'rigtig' dåb og der med at bruge kjolen.) Egentlig kunne det ikke rage os mindre hvis kjole han får på, og leger da lidt med tanken om at smide ham i et jakkesæt! Efter jeg mistede min datter betyder tøjet ikke ret meget, jeg ved hvad der er vigtigt og hvad der betyder noget.. Men alligevel tænker jeg rigtig meget over dette og føler lidt det er et dilemma, jeg ikke rigtig kan vinde.
), måtte nøddøbes, og nåede aldrig en 'rigtig' dåb og der med at bruge kjolen.) Egentlig kunne det ikke rage os mindre hvis kjole han får på, og leger da lidt med tanken om at smide ham i et jakkesæt! Efter jeg mistede min datter betyder tøjet ikke ret meget, jeg ved hvad der er vigtigt og hvad der betyder noget.. Men alligevel tænker jeg rigtig meget over dette og føler lidt det er et dilemma, jeg ikke rigtig kan vinde.

Jeg ved at min mor vil blive knust, hvis vi ikke bruger kjolen. Fars familie tror jeg vil ærge sig lidt, men intet i forhold til min mor! jeg tror på en eller anden måde at min mor syntes at det nu er mere vigtigt end nogensinde at det bliver vores kjole der bliver brugt! 
 Skal lige siges at min svigermor er død og svigerfar er fuldstændig ligeglad. Med fars familie menes der hans moster og hans kusiner og fætre. 
 Jeg ved godt det er op til os selv at vælge. Men jeg syntes det er svært! På den ene side vil jeg gerne bruge vores kjole da der er rigtig meget historie i den. Men føler ikke jeg kan være bekendt at vælge den frem for fars. For selvfølgelig betyder det også noget får ham at kunne putte sit barn i en kjole han selv har båret.
 Men jeg syntes det er svært! På den ene side vil jeg gerne bruge vores kjole da der er rigtig meget historie i den. Men føler ikke jeg kan være bekendt at vælge den frem for fars. For selvfølgelig betyder det også noget får ham at kunne putte sit barn i en kjole han selv har båret. 

Anmeld