Chevro skriver:
Hvor meget tøj købte i til jeres bebs født i marts?
Og i hvilke størrelser?
Vores første barn er fra juni - og brugte rigtig lidt tøj, da det var meget varm sommer. Så har intet forhold til spædbarn og en smule kulde 
Jeg har en søn fra 15. marts.
Jeg købte faktisk ikke så meget - men nu kom han også ret tidligt og pludseligt, ved aks der var ret dramatisk så jeg var som lammet i mindst 6 uger og det var derfor ved at blive varmt da vi rigtigt begyndte at komme ud osv 
Måske havde jeg nået at shoppe mere hvis det var gået anderledes, men havde f.eks. intet uldtøj til ham. Vi havde en vatteret dragt i velour som var fint varm til barnevognsture og det var sådan set det varmeste. Ellers havde vi et par tynde cardigans vi kunne tage udenpå tøjet hvis/når det var nødvendigt.
Som sagt så blev det altså hurtigt varmt inden jeg var kommet ovenpå efter ks.
Mht. størrelser så købte vi meget lidt 50 og lidt 56. Han var dog meget lille og derfor kunne vi sagtens have brugt mere i str. 44 end de 3 ting vi fik, men det håber jeg ikke bliver aktuelt for dig.
Nu fik jeg en datter for 7 uger siden og jeg har hamstret uld og varmt tøj fordi hun jo vil være lille hele vinteren/det vil være koldt så længe hun er lille 

Anmeld