Ømme hofter lyske og lænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. december 2014

86nille

Hej piger som skrevet har jeg den sidste uge fået så ondt i mest venstre side altså lænd hofte og lyske.. Især er jeg oppe om natten bare for at gå rundt så smerten daler lidt igen.. Men det kommer også ved for meget aktivitet.. Så nu er jeg desperat det gør ondt og ved ikke om det kan være det bækkenløsning er 28+4 idag.. Og kan man overhovedet gøre noget ved snerten evt de varme creme eller tiger balsam eller ska man ringe til læge eller jordemoder? .. Råd søges taak piv piv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

86nille

86nille skriver:

Hej piger som skrevet har jeg den sidste uge fået så ondt i mest venstre side altså lænd hofte og lyske.. Især er jeg oppe om natten bare for at gå rundt så smerten daler lidt igen.. Men det kommer også ved for meget aktivitet.. Så nu er jeg desperat det gør ondt og ved ikke om det kan være det bækkenløsning er 28+4 idag.. Og kan man overhovedet gøre noget ved snerten evt de varme creme eller tiger balsam eller ska man ringe til læge eller jordemoder? .. Råd søges taak piv piv 

Undskyld har desværre fået sat det i en forkert gruppe  kan ik finde ud af ssætte den i den rigtige gruppe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.