Ægløsning test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2014

Mor1986

hvor kan man billigt købe ægløsnings strimler/test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

Kærlighediminmave

hvor kan man billigt købe ægløsnings strimler/test?

Billigteste.dk 

[slettet af moderator]

Anmeld

8. december 2014

Mor1986

komnubaby skriver:

Billigteste.dk 

Ellers har jeg syv digitale clearblue æl teste til salg. De måler også østrogen så man kan se når ægløsning er på vej, der er til en cyklus

Den side må jeg lige tjekke.

hvad skal du have for dem?

Anmeld

8. december 2014

Kærlighediminmave

Mor1986 skriver:

Den side må jeg lige tjekke.

hvad skal du have for dem?

130 plus forsendelse (10 kr ca) jeg gav 430 mener jeg for den fra ny med 20 i, du får også selve maskinen med, brugsanvisning osv. Den er god hvis man skal planlægge lidt fremad i forhold til hygge under lagnerne da den kan se lidt længere frem i forhold til almindelige teste

Anmeld

8. december 2014

SS82

komnubaby skriver:

130 plus forsendelse (10 kr ca) jeg gav 430 mener jeg for den fra ny med 20 i, du får også selve maskinen med, brugsanvisning osv. Den er god hvis man skal planlægge lidt fremad i forhold til hygge under lagnerne da den kan se lidt længere frem i forhold til almindelige teste

Hvad er der for en maskine og gav den gevinst at bruge for dig? 

Anmeld

8. december 2014

Mor1986

komnubaby skriver:

Jeg tænker lige over det. Var nemlig ikke meningen jeh ville ud i at give så meget. Ville bare prøve af om det måske var en måde der fungere bedre. Men jeh vender tilbage

Anmeld

8. december 2014

Kærlighediminmave

Smilet skriver:

Hvad er der for en maskine og gav den gevinst at bruge for dig? 

Det er den man stikker testen ind i hvor den viser om æl er på vej, når den er der så kommer der en smiley. Desværre ikke fordi det viser sig at jeg ikke har ægløsning da jeg nok har pco. En måned viste den positiv men vi blev desværre ikke gravid, men det er mig den er gal med og ikke testene.  

Anmeld

8. december 2014

Kærlighediminmave

Mor1986 skriver:

Jeg tænker lige over det. Var nemlig ikke meningen jeh ville ud i at give så meget. Ville bare prøve af om det måske var en måde der fungere bedre. Men jeh vender tilbage

Det er helt iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.