Jag i siden af underlivet? andre der har det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
10 svar
1 synes godt om
8. december 2014

crish89

Hej allesammen. Jeg har her hele eftermiddag og aftenen haft jag og stikken i den ene side af underlivet, omkring æggetokken, eller mellem underlivet og lysken, kommer som små jag lige i kanten af underlivet ud til lysken.. 

Andre der har prøvet det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

Wik

crish89 skriver:

Hej allesammen. Jeg har her hele eftermiddag og aftenen haft jag og stikken i den ene side af underlivet, omkring æggetokken, eller mellem underlivet og lysken, kommer som små jag lige i kanten af underlivet ud til lysken.. 

Er du gravid eller midt i æggeløsning?

Anmeld

8. december 2014

crish89

Wik skriver:

Er du gravid eller midt i æggeløsning?

En uge over forventet mens og en svagt postiv test idag. Så er ikke sikker på graviditet endnu, men har en fornemmelse af det. 

Anmeld

8. december 2014

Wik

crish89 skriver:

En uge over forventet mens og en svagt postiv test idag. Så er ikke sikker på graviditet endnu, men har en fornemmelse af det. 

Okay, jeg krydser fingre for dig. Havde prikken og ondt i specielt den ene siden lige inden jeg fandt ud af jeg var gravid nemlig. 

Håber du er gravid, for så er det helt normalt.

Anmeld

8. december 2014

crish89

Wik skriver:

Okay, jeg krydser fingre for dig. Havde prikken og ondt i specielt den ene siden lige inden jeg fandt ud af jeg var gravid nemlig. 

Håber du er gravid, for så er det helt normalt.

Tusind tak så håber jeg det er derfor jeg har det spændt på hvornår min test bliver mere tydelig, må se om et par dage.. 

Anmeld

8. december 2014

FrkGranger

Jeg krydser fingre for dig...

Havde selv jag i under livet da jeg var gravid ofte så slemme at jeg kryp sammen

Anmeld

8. december 2014

l.kjoeller

crish89 skriver:

Det var dig der har testet  positiv  ikke ? Jeg har mange smerter i starten  af graviditeten og det kunne sagtens  lyde normalt. Men vær opmærksom hvis det tager til og søg læge 

Anmeld

9. december 2014

crish89

FrkGranger skriver:

Jeg krydser fingre for dig...

Havde selv jag i under livet da jeg var gravid ofte så slemme at jeg kryp sammen

Tusind tak ja det gjorde godt nok os av igår. 

Anmeld

9. december 2014

crish89

l.kjoeller skriver:

Det var dig der har testet  positiv  ikke ? Jeg har mange smerter i starten  af graviditeten og det kunne sagtens  lyde normalt. Men vær opmærksom hvis det tager til og søg læge 

Jo har testet svagt positiv, så er ikke 100% i endnu, men håber da den udvikler sig testen. Jeg holder øje med det, men har ikke haft noget idag endnu, det kommer sådan lidt engang imellem med små jag. 

Anmeld

9. december 2014

l.kjoeller

crish89 skriver:

Jo har testet svagt positiv, så er ikke 100% i endnu, men håber da den udvikler sig testen. Jeg holder øje med det, men har ikke haft noget idag endnu, det kommer sådan lidt engang imellem med små jag. 

Helt  normalt.  Svagt positivt er også  positiv. Så håber vi bare det hænger ved 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.