Stik og jag i underlivet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. december 2014

migxher

Jeg har idag og igår oplevet stik og jag for neden, i skeden og skambenet, og der nede. De har egentlig stået på hele dagen og kommer mange gange i timen. Jeg tror ikke det er plukveer, sådan plejer de ikke at føles i hvert fald. 
Igår aften var vi på fødegange da jeg ikke havde mærket liv hele dagen. HJertelyden var dog fin på kurven og kurven viste heller ingen veer, så jeg tænker ikke at det er veer. 
Hvad kan det være?? Ligementsmerter?? Jeg har lagt på sofaen hele dagen, så jeg har ikke lavet noget vildt eller noget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

Louise-Nicki-buddi

migxher skriver:

Jeg har idag og igår oplevet stik og jag for neden, i skeden og skambenet, og der nede. De har egentlig stået på hele dagen og kommer mange gange i timen. Jeg tror ikke det er plukveer, sådan plejer de ikke at føles i hvert fald. 
Igår aften var vi på fødegange da jeg ikke havde mærket liv hele dagen. HJertelyden var dog fin på kurven og kurven viste heller ingen veer, så jeg tænker ikke at det er veer. 
Hvad kan det være?? Ligementsmerter?? Jeg har lagt på sofaen hele dagen, så jeg har ikke lavet noget vildt eller noget. 

Hvis du var på fødegangen i går sagde de så ikke hvad se smerter kunne være ? 

Anmeld

8. december 2014

WilliamDSTN

migxher skriver:

Jeg havde det på nøjagtig samme måde vi kom frem til at det måtte være barnets hoved der er på vej der ned 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.