Hvad får jeres 3 årige piger i julegave? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2014

mor88

Ja, som overskriften siger, hvad får jeres 3 årige piger i julegave i år?

mangler at købe en julegave til datteren fra morfar, og er lidt tom for ideer ingen beløbsgrænse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

quindelist

mor88 skriver:

mangler at købe en julegave til datteren fra morfar, og er lidt tom for ideer ingen beløbsgrænse

-Doctor mcstuffin lægeklinik :-) af os 

fra andre ved jeg at hun bla får:

-kuglebane

-legegrill m. Tilbehør

-bondegård fra krea 

-dukketøj

Anmeld

8. december 2014

A. Nonymsen

mor88 skriver:

Vores datter får denne tablet (i pink)  http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/tablets-ipads/SMT110NDWANEE/samsung-galaxy-tab-3-lite-7-hvid 

ville gerne have købt en iPad, men på su er der ikke økonomi til det, og ville hade mig selv hvis hun smadrede en iPad til flere tusind kroner

denne er er mindre og virker mere børnevenlig

Anmeld

8. december 2014

Mother-love

luksus gourmet legekøkken ( fra os)

belle og udyret barbie dukker ( fra os)

det store sylvanian family hus + møbler ( mormor)

dukke tilbehør ( mormor)

tøj (fars onkel)

sylvanian dukker og tilbehør (farmor) 

playmobil ( farmor)

lego (farfar)

Nu får min datter kalendergaver hver dag. Og det meste er legemad i træ. Og hun elsker det.

Det der hitter mest her er legekøkkenet (derfor for hun et nyt bedre), dukker, og sylvanian family. Eller generalt sådan nogle huse med småting til. 

Anmeld

8. december 2014

Morgensol

Jeg tror vi køber et thestel i træ og så noget Sofia/frost dukkeværk eller udklædning. 

Og så ved jeg at hun får overdelen til ikeakøkkenet af mormor og morfar. 

Anmeld

8. december 2014

Hertz

Her får vores pige en tablet og en cross hjelm (rød) fra os, ved faktisk ikk rigtig hva hun får af andre i familien, tror hun får tøj af min moster, og så plejer jeg at skal købe for olde så der vil jeg købe dukketøj.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP

Karla bliver 4 til februar :-) Hun får en højseng - skulle hun ha' haft alligevel, men nu får hun den som julegave :-) Og så ønsker hun sig en rædsel af en Barbie bil....- den får hun også - hip hurra for 30 % på legetøj i Bilka :-D Så var coveret til Ipaden gået i stykker, så har købt det fineste Disney cover på EBay til 76 kr. ! Og fra julemanden får hun en Hr. Skæg tablet - det er sådan en plastic fidus, så ved sgu ikke hvor sjov den er, men den har hun set i vores Brugs flere gange og til 100 kr. så går det nok :-)

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.