andre der har haft samme følelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

jeg er gravid i uge 9.

i uge 7+ havde jeg en hel uge med blødning ikke noget voldsomt. Var til tryghedsscanning og baby levede.

men....

kan ikke glæde mig til det. Fik lige til til nf 2 januar. Og går med den indstilling at jeg ikke vil glæde mig for tænk hvis den er væk/ikke lever.

har ikke nogen desideret tegn på graviditet øget tissetrang og lidt kvalme engang imellem.

men ikke noget vildt. ( havde heller ikke nogle tegn ved de to andre graviditeter)

havde lige brug for at komme ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

hannetheis

vist 96 gange men ingen svar

Anmeld

9. december 2014

Rockertand

hannetheis skriver:

jeg er gravid i uge 9.

i uge 7+ havde jeg en hel uge med blødning ikke noget voldsomt. Var til tryghedsscanning og baby levede.

men....

kan ikke glæde mig til det. Fik lige til til nf 2 januar. Og går med den indstilling at jeg ikke vil glæde mig for tænk hvis den er væk/ikke lever.

har ikke nogen desideret tegn på graviditet øget tissetrang og lidt kvalme engang imellem.

men ikke noget vildt. ( havde heller ikke nogle tegn ved de to andre graviditeter)

havde lige brug for at komme ud med det

Der er fantastisk gode muligheder for at få en levende baby ud af det, når man har set liv, så prøv at fokusere på succesraten. 

Anmeld

9. december 2014

hannetheis

Rockertand skriver:

Der er fantastisk gode muligheder for at få en levende baby ud af det, når man har set liv, så prøv at fokusere på succesraten. 

det ved jeg. Men er bange for at glæde mig.

har forsøgt hele dagen at komme igennem til privat for at købe en scanning

Anmeld

9. december 2014

got2b

Jeg havde det på masse måde, og så ikke liv først til NF og så til MD. Og nu har vi en livlig lille pige i maven som holder mange vilde fester (: så det skal nok gå.

Anmeld

9. december 2014

Fra2-3..Håb

Jeg kan godt sætte mig ind i hvor svært det er at ture glæde sig. Dog har jeg desværre erfaret at sorgen ved at midste ikke bliver lettere at håndtere bare fordi man ikke glæder sig. Så jeg vil råde dig til at nyde det mirakel du har set lev i maven, i stedet for at være utryk, man kan ikke mindske sorgen på den måde. 

Anmeld

9. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg havde det på samme måde, fordi jeg tabte første gang....

du er nødt til at fokusere på det positive... At du har set liv  

Anmeld

9. december 2014

Wik

Jeg vil ikke råde dig til at vente på NF men faktisk enten høre om du kan få en eksta skanning om en uges tid eller betale en sød privat jordemoder til at lave en skanning om en uges tid eller halvanden, synes simpelthen den 2 jan. er for lang tid med tanker, bekymringer mv. Det er ikke det værd i mit hovede. Også henover julen, jeg synes du skal holdes lidt øje med, medmindre du ikke vil føle dig mere sikker ved at se fosteret og hjertet selvfølgelig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.