Tidligere tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
10 svar
1 synes godt om
8. december 2014

Anonym trådstarter

Har i erfaringer med at de tidligere test virker..? Skal have mens torsdag og har prøvet den der "test 4 dage før forventet mens" fra fakta og den var negativ.. Har i haft testet negativ og senere fået en positiv test..?

på forhånd tak fra de to håbefulde ❤️

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

Babyinjuly

Jeg testede negativt med faktas test 4 dage før forventet mens. Da min mens ikke dukkede op på selve dagen tog jeg en ny test fra fakta og der var den svagt positiv jeg er i dag i 9 uge! 

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

Der er stadig lidt håb så ❤️ var helt ødelagt.. Den var helt negativ efter de der 5-15 min.. Da jeg kom hjem efter 8 timer, synes jeg den er svagt svagt tydelig.. Men der har den også ligger længe jo. 

Anmeld

8. december 2014

l.kjoeller

Forstår godt folk har lyst at teste før tid. Men fakta er langt de fleste først tester positiv omkring  forventet mens så mange oplever unødigt skuffelse. Så ingen grund til bekymring. Kroppen skal jo lige have tid til at hitte ud af den er gravid. Held og lykke 

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar

Vi er i fertilitetsbehandling, og det er nu 4 gang.. Så tanken om at skulle igeeeen.. Den er bare ikke til at holde ud.. Så det er svært at lade være. Der er nu noget trygt i at teste negativ, så er man forberedt på at der kommer blod på et tidspunkt. Men man drømmer samtidigt om at teste positiv. Så det er noget ambivalent. 

Anmeld

8. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tusind tak for svar

Vi er i fertilitetsbehandling, og det er nu 4 gang.. Så tanken om at skulle igeeeen.. Den er bare ikke til at holde ud.. Så det er svært at lade være. Der er nu noget trygt i at teste negativ, så er man forberedt på at der kommer blod på et tidspunkt. Men man drømmer samtidigt om at teste positiv. Så det er noget ambivalent. 

Har selv fået barn ved icsi så forstår udemærket. I behandling  er det dog ekstra dumt at teste tidligt da medicin  kan få en test til at slå falsk positiv.  

Anmeld

8. december 2014

DortheL

Er det den fra RFSU? Den kunne jeg ikke teste positiv på- tog så en Valmed, og den var positiv. Der var jeg 3+4, og er i dag 14+3 ;-) 

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Er det den fra RFSU? Den kunne jeg ikke teste positiv på- tog så en Valmed, og den var positiv. Der var jeg 3+4, og er i dag 14+3 ;-) 

Ja det er nemlig den.. Idag tog jeg en fra klinikken.. Den var svagt positiv.. har taget en igen nu her fra Valmed. Også svagt positivt. Skal have mens på torsdag. Så Er lidt spændt på hvad der sker

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Har selv fået barn ved icsi så forstår udemærket. I behandling  er det dog ekstra dumt at teste tidligt da medicin  kan få en test til at slå falsk positiv.  

Jeg har prøvet at teste for en uge tilbage, bare for at se om jeg testede positivt på medicinen og begge to var negative, så det er ikke den som gør udslaget  

Anmeld

9. december 2014

DortheL

Anonym skriver:

Ja det er nemlig den.. Idag tog jeg en fra klinikken.. Den var svagt positiv.. har taget en igen nu her fra Valmed. Også svagt positivt. Skal have mens på torsdag. Så Er lidt spændt på hvad der sker

Det tyder jo på, at du ikke får mens :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.