Eksperthjælp: 3 kejsersnit og et ønske om et barn mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. december 2014

Charlotte Grumme

Hej Charlotte
Ved ikke om det ligger indenfor dit felt, men prøver alligevel
Jeg har 3 børn, alle taget ved kejsersnit. Vi har snakket om et 4 barn ude i fremtiden. I den forbindelse vil jeg steriliseres under kejsersnit.
Men jeg er mere og mere plaget af både pco og pcos, og har en del smerter pga bla cyster der kommer og går og sprænger
Jeg har hørt man kan få fjerne livmoderen osv, og tænkte om det er en fordel i forhold til pco/pcos. Gør man overhovedet det i forbindelse med kejsersnit i så fald er det så i fuld narkose. Dette skal selvfølgelig tænkes grundigt igennem samt for og imod. Er der steder hvor jeg kan opsøge viden og Info om det

På forhånd tak for dit svar

Charlottes svar

Kære Du
Ja dit spørgsmål ligger noget udenfor min videns område. Dog ved jeg at man nødigt vil fjerne livmoderen i forbindelse med et kejsersnit, da der er for stor risiko for blødning, så hvis man får et kejsersnit og hvis man allerede på det tidspunkt ved at livmoderen skal fjernes, så vil man tit foretrække at de to operationer udfører hver for sig, og ikke i samme indgreb. Der er desuden en vis risiko for at få kejsersnit nr. 4, eller i det hele taget at være gravid med tre tidligere kejsersnitoperationer i livmoderen. Jeg synes du skal få en henvisning til en samtale på det sted hvor du har født og skal føde, så I sammen grundigt kan tage stilling til hvilken behandling der er bedst for dig. Venlige hilsener Charlotte, www.grumme.dk

En kvinde/familie der mister et barn – hvad enten det sker før eller efter fødslen – bliver ramt af et tab der implicerer alle lag af personligheden, parforholdet og troen på fremtiden.Charlotte tilbyder at give erfaren og kvalificeret støtte til at bearbejde de vanskelige følelser der er knyttet til alle tab – og især når det er et barn man mister.

Se Charlottes hjemmeside: Grumme.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.