Er man mere udsat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
2 svar
1 synes godt om
8. december 2014

got2b

Jeg ligger her og tænker lidt, om man er mere udsat når det kommer til at være syg når man er gravid? Jeg plejer godt nok altid at være syg I denne her måned " som i lige nu " men har været virkelig sløj det meste af min graviditet, og er kun i uge 23+2. 

Og så en anden ting. Måske lidt pinlig, så kan det stikke lidt i skeden eller nok mere en følelse af at den sover . Hvad kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

Princesspigen

Jeg kan ikke fortælle hvad det Er men kan huske jeg havde det samme i skeden.. Tror det er meget normalt.. Nok bare baby der trykker på lidt nerver eller sådan noget.. 

Om man blir mere syg, tja det ved jeg ikke.. Dog føles det meget værre for de fleste da man jo ikke må bruger mediciner til at gøre det bedere 

held og lykke med det hele 

Anmeld

8. december 2014

got2b

Princesspigen skriver:

Jeg kan ikke fortælle hvad det Er men kan huske jeg havde det samme i skeden.. Tror det er meget normalt.. Nok bare baby der trykker på lidt nerver eller sådan noget.. 

Om man blir mere syg, tja det ved jeg ikke.. Dog føles det meget værre for de fleste da man jo ikke må bruger mediciner til at gøre det bedere 

held og lykke med det hele 

Tak for svar! 

- Håber da det er baby som trykker på noget så (:

Det kan godt være. Jeg bruger nu os mere det man kan købe i supermarkederne, hvis jeg har ondt i halsen og sådan (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.