mobbeoffer tog hævn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
9 svar
3 synes godt om
8. december 2014

TNBC

Har i læst de artikler? Hendes brev og hans svar.

Hvad mener i om at lægge det på nettet som hun gjorde? Og den måde hun gjorde det på med brevet og billedet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

SandraXOXO

Han lyder som en typisk drengerøv, og hvis det var det der skulle til for at hun kom videre så hører hun ikke et ondt ord fra mig. Hun har jo ikke på nogen måde ydmyget eller gjort noget mod ham der er værre end det ham og hans kammerater gjorde mod hende i skolen. Hvad mener du selv?

Anmeld

8. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad er det for noget? Hvor kan man læse det?

Anmeld

8. december 2014

TNBC

mor:) skriver:

Hvad er det for noget? Hvor kan man læse det?

Inde på ekstrabladet.dk

Anmeld

8. december 2014

TNBC

SandraXOXO skriver:

Han lyder som en typisk drengerøv, og hvis det var det der skulle til for at hun kom videre så hører hun ikke et ondt ord fra mig. Hun har jo ikke på nogen måde ydmyget eller gjort noget mod ham der er værre end det ham og hans kammerater gjorde mod hende i skolen. Hvad mener du selv?

Jeg synes det er fint at hun gjorde hvad hun gjorde, men jeg synes ikke det burde ligges på nettet. 

Vi ved måske ikke hvem han er, men alle der ved at de sku på date gør. 

Jeg synes ham lyder som en fornuftig mand nu, der vil gøre noget rigtigt for noget han har gjort som barn. Ja det har sikkert været en skide hård tid for hende, men hun dømmer ham for noget han gjorde for 10år siden.. men jeg synes stadigvæk ikke det skal lægges ud på nettet, hun har fået si  hævn, så lad det være ved det. 

Og at han acceptere at hun ikke vil mødes ham, viser at han er blevet voksen. Forandret sig. 

Anmeld

8. december 2014

Isabella_mor

jeg kan godt se at hun har brug for at få hævn, og hun har sikkert drømt om at få hævn i mange mange år. Men jeg synes bare det var en barnlig måde at gøre det på.

mennesker forandre sig.. og måske hun kunne have talt med ham og fået den undskyldning som han faktisk ville give hende. og så kunne hun jo så vælge at kalde ham idiot direkte til hans ansigt.. 

selvom han ikke er med navn eller noget, så må han jo faktisk næsten have det værre end hun da hun blev mobbet efter som det er gået viralt, det har hun måske ikke tænkt på..

jeg synes det er lidt "øje for øje tand for tand" agtigt.. 

hun havde owned den like a boss ved at møde op og konfrontere ham ansigt til ansigt.. 

Anmeld

8. december 2014

TNBC

Isabella_mor skriver:

jeg kan godt se at hun har brug for at få hævn, og hun har sikkert drømt om at få hævn i mange mange år. Men jeg synes bare det var en barnlig måde at gøre det på.

mennesker forandre sig.. og måske hun kunne have talt med ham og fået den undskyldning som han faktisk ville give hende. og så kunne hun jo så vælge at kalde ham idiot direkte til hans ansigt.. 

selvom han ikke er med navn eller noget, så må han jo faktisk næsten have det værre end hun da hun blev mobbet efter som det er gået viralt, det har hun måske ikke tænkt på..

jeg synes det er lidt "øje for øje tand for tand" agtigt.. 

hun havde owned den like a boss ved at møde op og konfrontere ham ansigt til ansigt.. 

Præcis sådan jeg tænker. 

der Er trosalt forskel på en 12årig og en 22årig. 

Ja selvom navnet ikke er der, ved folk jo på skolen, venner, familie jo at det er ham. Så hun udstiller ham jo for dem.  

Anmeld

9. december 2014

Rengyduck

Jeg syntes det var en lidt for mild hævn. Men jeg er også selv mobbeoffer og tror overhovedet ikke på tilgivelse 

Anmeld

9. december 2014

Kløver

Kender ikke til hvilke breve det er men er selv mobbeoffer, og stået model til meget, og jeg tror på tilgivelse. 10 år gør meget ved en person og for min egen skyld synes jeg også det var vigtigt at tilgive 

Anmeld

9. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Synes det er fint nok hun gjorde det - tror ikke han får ar i sjælen af at være blevet brændt af. 

Hans svar til hende er rigtig fin. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.