Hjæælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. december 2014

Heidi.R.

Forklaring:

Jeg havde svag mens fra den 23.11 - 30.11 ca

(bløder åbentbart ikke så meget, som da jeg ville være på p-piller)(tar IKKE p-piller nu )

Tog en ÆL test den 4.12 og 6.12

øverste billede er den 4.12 nederste den 6.12.

vi hoppede så på hinanden i de dage  i håb om det lykkedes

havde så lidt hovedpine lørdag eftermiddag,

så idag her lige før på toilettet var der lidt lyserødt udflåd lignende noget. 

min tanke var så kan det ha lykkedes for os denne gang, at det så er ægget der har eller er på vej til at sætte sig fast???  hmm..

Hvad siger i piger så til dette??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

got2b

Ikke for at male fanden på væggen, men dine æl teste er jo ikke positive, da stregerne skal være lige tydelige, altså den anden streg som jo altid kommer, skal være lige så tydelig som kontrol stregen. 

Anmeld

8. december 2014

hmg86

Hvis du har ret i at din ægløsning ligger der er det så vidt jeg ved for tidligt i forhold til at ægget sætter sig fast. Det sker først ca en uge efter ægløsning, hvis jeg da har forstået det rigtigt 

kunne det tænkes at det udflåd du har haft måske KAN være din ægløsning? Efter en positiv test går der vist 24-48 timer før man rent faktisk har ægløsning. Og som der var en der skrev, er dine tests vist kun tæt på positiv.. men  for at I har ramt..

Anmeld

8. december 2014

Heidi.R.

got2b skriver:

Ikke for at male fanden på væggen, men dine æl teste er jo ikke positive, da stregerne skal være lige tydelige, altså den anden streg som jo altid kommer, skal være lige så tydelig som kontrol stregen. 

jo det ved jeg godt, men hvorfor får jeg så sådan en lille pletblødning i dag??

Anmeld

8. december 2014

Heidi.R.

denne her test tog jeg i morges kl 7 ca. ( billedet er dog fra lige før, men den har stort set ikke ændret sig )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2014

got2b

Heidi.R. skriver:

jo det ved jeg godt, men hvorfor får jeg så sådan en lille pletblødning i dag??

Det kan være mange ting. Jeg havde pletblødninger i mange måneder inden mens og efter æl. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.