Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej er så i tvivl om jeg skal købe 16 eller 64 GB .
hvorfor bliver de ikk lavet med 32 længere :/
skal bruge den til noter i skolen, spil til datteren lidt billeder og musik meN det er via en app.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pinkrose skriver: Hej er så i tvivl om jeg skal købe 16 eller 64 GB . hvorfor bliver de ikk lavet med 32 længere :/ skal bruge den til noter i skolen, spil til datteren lidt billeder og musik meN det er via en app.
Her har 16 gb været mere end rigeligt. Jeg har en del børnespil, billeder og andre apps herpå og har endnu ikke brugt al pladsen. Men det afhænger jo af hvor meget plads du mener du skal bruge. Tingene kan jo altid slettes hvis det er, men er der nogle programmer der fylder meget du skal bruge, så ville jeg nok ofre de ekstra penge på nogle flere gb.
16GB er mere end rigeligt til det du ønsker
Min iPhone er på 16. Og her er der 7/8 spil, facebook, Skype, Snapchat, nodrea, rejseplanen, telmore, telmore musik, og meget meget mere, og der er masser af plads tilbage.
Min datter har 16 og uundværlig bruger den til Apps og en enkelt film.... Køb for guds skyld med større.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128