Hvad kan det skyldes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
13 svar
3 synes godt om
8. december 2014

SasjaJensen

Min mens udeblev i lørdags, så testede jeg selvfølgelig. Og ganske hurtigt kom en skygge af en streg som blev tydeligere. I går testede jeg igen, som også hurtigt blev positivt, og mere end om lørdagen. Testet igen i dag, og den bliver slet ikke så tydelig?!?!?!? 

Hjælp! Hvad kan det være? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

Princesspigen

SasjaJensen skriver:

Min mens udeblev i lørdags, så testede jeg selvfølgelig. Og ganske hurtigt kom en skygge af en streg som blev tydeligere. I går testede jeg igen, som også hurtigt blev positivt, og mere end om lørdagen. Testet igen i dag, og den bliver slet ikke så tydelig?!?!?!? 

Hjælp! Hvad kan det være? 

Det er ikke sikkert det har nogle betydning, men for at få det bekræftet ville jeg nok kontakte lægen for at få en graviditets test der så du kan få et ordentligt svar og gå videre derfra.. 

Anmeld

8. december 2014

Sajida2006

tror ik det har betydning, tænker lidt om du har drukket inden den sidste test evt? el tag en blodprøve hos lægen der kan bekræfte den lille spire i maven 

Anmeld

8. december 2014

SasjaJensen

Jeg har en tid til lægen i morgen, dog i et andet henseende, men vil selvfølgelig spørge..

Anmeld

8. december 2014

SasjaJensen

Sajida2006 skriver:

tror ik det har betydning, tænker lidt om du har drukket inden den sidste test evt? el tag en blodprøve hos lægen der kan bekræfte den lille spire i maven 

Er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener? Altså alkohol eller? 

Vågnede kl 5 og stod op og tissede og gik i seng igen, og så testede jeg da jeg stod op her kl 9. Kan det mon sige noget? 

Anmeld

8. december 2014

naj88

Når først man har testet positiv efter udebleven mens, er der ingen grund til at blive ved med at teste. Du forvirrer og frustrerer blot dig selv ved at prøve at analysere de forskellige tests. 

Anmeld

8. december 2014

babyprojekt

De test fra rema 1000 af kunne jeg ikke teste positiv på. Men alle andre kunne jeg godt. Er det ens test?

Held og lykke 

Anmeld

8. december 2014

Disa

SasjaJensen skriver:

Er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener? Altså alkohol eller? 

Vågnede kl 5 og stod op og tissede og gik i seng igen, og så testede jeg da jeg stod op her kl 9. Kan det mon sige noget? 

Ja det kan godt have noget at sige.

Anmeld

8. december 2014

SasjaJensen

Den øverste fik jeg af en veninde fordi hun ikke skulle bruge den, så ved ikke hvor den er fra.

De to nederste er fra Løvbjerg.

Anmeld

8. december 2014

SasjaJensen

naj88 skriver:

Når først man har testet positiv efter udebleven mens, er der ingen grund til at blive ved med at teste. Du forvirrer og frustrerer blot dig selv ved at prøve at analysere de forskellige tests. 

Ja du har nok ret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.