Muligvis gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

209 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. december 2014

Aud

Kære Medlemmer..

Jeg har et spørgsmål..

Kan jeg være gravid?

Jeg fik for 10 år siden sat klemmer på. Og for 5 år siden sat en homonspiral op grundet stor blødning efter en abort.

Siden er jeg så blevet opereret hvor den ene klemme er "røget" af, så via den vej er der hul igennem. Spiralen skulle have været ud i oktober, men fik at vide at den sagtens kunne side et par måneder mere da jeg muligvis skulle igennem endnu en operation. Jeg var i gennem to operationer i januar for brok omkring navlen. Jeg har så fået taget en ct scanning med kontrast væske og der fandt min læge så ud af (kiroer) at den ene af klemmerne var faldet af min venstre æggestok. 

Senere ved en gynokologisk undersøgelse kunne de ikke finde klemmen, do det er jo nok fordi den var faldet af?

Min kæreste og jeg har været sammen i næsten et år nu. Og har bare dyrket sex. OG ja vi ville godt være gravide. Jeg om nogen brænder efter barn nr 2. 

Så de sidste 10 dages tid her har jeg haft den fornemmelse af at jeg skal til at have min menustration. Men intet er sket. Mine bryster har forandret sig og de sidste par dage har jeg haft lidt kvalme. Har dog taget en test. Den første var lidt med fornemmelse af der var to streger. De andre var negative.

Kan jeg være så heldig? I så fald ved jeg jeg skal til lægen. Nogen af jer der har haft ligne oplevelser så ville jeg evt gerne høre om dem.. JEG er i tvivl.. Har en del symptomer.. 

Glædelig Jul

Hilsen Mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.