for ½ år siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. august 2009

Klumpe-dumpe

kom denne lille smukke prinsesse til verden
Malucca blev født kl. 16.27 med en fødselsvægt på 1395g og 38 cm lang For præcis et ½ år siden spiste den lille pige 11 ml hver 3 time.

Men nu ½ år efter er Malucca blevet en STOR pige på 5.5 kg og måler 62½cm. nu spiser hun snildt 200 ml hver 4. time. Ak hvor tiden den går hurtigt. Malucca er jo slet ikke min lille pige mere. Men er nu mors store prinsesse
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

Vingummien

Og hun er så super dejlig, og håber snart at jeg er så heldig at jeg møder jer 2 dejlige kvinder

Tiden går bare så stærkt når man får sådan en lille skønhed, man kan slet ikke følge med

Hun er så smuk og kær

Anmeld

25. august 2009

Jules

Åhr så dejlig Troede ikke hun kunne blive smukkere nu når hun allerede er den smukkeste store pige ihhhh tænk hvor smuk hun er om et par år så....smiler....

Anmeld

25. august 2009

JustAnotherName

Super sødt  
Tillykke med det første halve år 

Jeg fatter heller ikke at Celina allerede har levet et kvart år. Og Bianca snart i 2 år ....shit, tiden er en pudsig størrelse. Og når det kommer til ens små pus, så går det BARE hurtigt!!

Anmeld

25. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stort tillykke med den halve fødselsdag - hvor er hun altså bare skøn, sikke kønne øjne  

Anmeld

25. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Og hun er så super dejlig, og håber snart at jeg er så heldig at jeg møder jer 2 dejlige kvinder

Tiden går bare så stærkt når man får sådan en lille skønhed, man kan slet ikke følge med

Hun er så smuk og kær

Tak Søde

Håber også snart kan ses

Anmeld

25. august 2009

Klumpe-dumpe

Karoline skriver:

Stort tillykke med den halve fødselsdag - hvor er hun altså bare skøn, sikke kønne øjne  

1000 tak skal du ha´.

Anmeld

25. august 2009

NaFe

Ihhhh som tiden dog flyver afsted....

Stort tillykke til Malucca....som ja er blevet en stor pige må man sige....og skøn ser hun jo ud....smiler.....

Anmeld

25. august 2009

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Super sødt  
Tillykke med det første halve år 

Jeg fatter heller ikke at Celina allerede har levet et kvart år. Og Bianca snart i 2 år ....shit, tiden er en pudsig størrelse. Og når det kommer til ens små pus, så går det BARE hurtigt!!

Ja tiden er totalt underlig... Sys det er en menneskealder siden jeg rendte på sygehuset 2 gange om ugen, sys det er en menneskealder siden, jeg "boede" på sygehuset i 1½ mdr. Sys det er en menneskealder siden at Malucca IKKE var i mit liv.

Men samtidig sys jeg bare tiden er gået så for pokker hurtigt siden at min lille pige lå og var så afhængig af mig. Og nu kan hun bare så meget. Og har fuldstændig sin eget vilje!

Som jeg sagde til min mor forleden: tænk hvor meget en baby skal lære på et år, de skal forholde sig til HELE verden. Og når vi tager en uddannelse, tager det omkring 3½ år. Og der skal vi kun forholde sig til EN ting.

Håber du forstår hvad jeg mener og det giver mening.

Suk er Celina allerede et kvart år

Jeg kan bliver helt ked af det når jeg sidder og kikker på Malucca og alt det hun nu kan. Mors lille pige, bliver stor

Anmeld

25. august 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Åhr så dejlig Troede ikke hun kunne blive smukkere nu når hun allerede er den smukkeste store pige ihhhh tænk hvor smuk hun er om et par år så....smiler....

HUn kommer slet ikke ud om et par år. Låner Martin (Susan´s mand) til at sidde med geværet når div mandfolk kommer rendende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.