Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Vi er en times tid uden for New York. Masser af sne og lillepigen elskede det og det samme med ATV'erne... men tænkte at et sne billede da måtte være oplagt til julekort.. Også selvom det kun plejer at være af isabella
Vi er en times tid uden for New York. Masser af sne og lillepigen elskede det og det samme med ATV'erne...
men tænkte at et sne billede da måtte være oplagt til julekort.. Også selvom det kun plejer at være af isabella
Jeg ville også elske det Ser herligt ud. Elsker ATV'er, har været på ørkentur i Egypten på sådan een sammen med min yngste lillebror, søster og mor - det var så fedt!
Er I bosiddende derover? Og hvad fik jer til at flytte? Og er det permanent? Blev lige nysgerrig
Jeg har desværre ikke nok flormelis til at skabe sne herhjemme Men tænkte at et barns uskyldighed og fromhed måtte være ideelt i år Det blev taget i torsdags til børnehavens Luciaoptog
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hyggelig tråd =)
Jeg har to billeder som jeg lige ska ha fundet ud af hvilket jeg skal bruge..
HopinWishin skriver: Hyggelig tråd =) Jeg har to billeder som jeg lige ska ha fundet ud af hvilket jeg skal bruge..
Nej hvor er hun da en dejlig nissepige, sikke en sød kjole Sådan lidt nostalgisk aka Jul i Gammelby-barn
Jeg har denne applikation på min IPad - Lifecards. Der er stort set til enhver begivenhed man kan fejre - kortene er så indrettet til hver enkelte begivenhed og der er flere at vælge imellem derinde. Så går du ind i Christmas og så kan du dekorere udenom hende med stickers og baggrundskortet. Så tager du til Expert og bruger deres print selv maskine - jeg gav 124kr. for 25 kort og i år kom de så til at se ud som vist. Er vild med den App.
Natteravnen skriver: Nej hvor er hun da en dejlig nissepige, sikke en sød kjole Sådan lidt nostalgisk aka Jul i Gammelby-barn Jeg har denne applikation på min IPad - Lifecards. Der er stort set til enhver begivenhed man kan fejre - kortene er så indrettet til hver enkelte begivenhed og der er flere at vælge imellem derinde. Så går du ind i Christmas og så kan du dekorere udenom hende med stickers og baggrundskortet. Så tager du til Expert og bruger deres print selv maskine - jeg gav 124kr. for 25 kort og i år kom de så til at se ud som vist. Er vild med den App.
Tak for tippet!! Det må jeg lige se nærmere på
HopinWishin skriver: Tak for tippet!! Det må jeg lige se nærmere på
Velbekomme
Natteravnen skriver: Jeg ville også elske det Ser herligt ud. Elsker ATV'er, har været på ørkentur i Egypten på sådan een sammen med min yngste lillebror, søster og mor - det var så fedt! Er I bosiddende derover? Og hvad fik jer til at flytte? Og er det permanent? Blev lige nysgerrig Jeg har desværre ikke nok flormelis til at skabe sne herhjemme Men tænkte at et barns uskyldighed og fromhed måtte være ideelt i år Det blev taget i torsdags til børnehavens Luciaoptog
Oh i wish.
Desværre var det blot en ferie...
Men jeg ville elske at bo der. Der er sgu bare et eller andet fascinerende ved USA
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128