sosu hjælper fast nattestilling - lønnen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.484 visninger
7 svar
1 synes godt om
7. december 2014

mybaby-girl

heej derude

Håber der er nogle der ved hvad lønnen ca er på en fast nattestilling, grundløn, plus alt tillæg .... Håber nogen kan hjælpe 

har fået afvide jeg vil få 136,50kr pr time men ved ikke med tillæg, så kan desværre ikke vide hvad jeg vil få her den første 

Jeg kører 7 dage arbejde fra 23-07 og så 7 dage fri ......

Knus den Fortvivlet mor .........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Kærlighediminmave

mybaby-girl skriver:

heej derude

Håber der er nogle der ved hvad lønnen ca er på en fast nattestilling, grundløn, plus alt tillæg .... Håber nogen kan hjælpe 

har fået afvide jeg vil få 136,50kr pr time men ved ikke med tillæg, så kan desværre ikke vide hvad jeg vil få her den første 

Hej jeg får omkring 137, et eller andet i timen, nat tillæg fra 23-6 og der får jeg 36, noget pr time, på en måned med 112 timer, altså 14 dages arbejde og 14 dages fri får jeg omkring 12.800 udbetalt, nogle gange får jeg 13-14.000 udbetalt fordi vores løn går fra den 15/11 til 16/12 f. Eks håber du fik noget ud af det så kommer der selvfølgelig lørdag og søndags tillæg også i den løn  

Anmeld

8. december 2014

mybaby-girl

komnubaby skriver:

Hej jeg får omkring 137, et eller andet i timen, nat tillæg fra 23-6 og der får jeg 36, noget pr time, på en måned med 112 timer, altså 14 dages arbejde og 14 dages fri får jeg omkring 12.800 udbetalt, nogle gange får jeg 13-14.000 udbetalt fordi vores løn går fra den 15/11 til 16/12 f. Eks håber du fik noget ud af det så kommer der selvfølgelig lørdag og søndags tillæg også i den løn  

Mange tak for dit svar, det hjalp da lidt

Anmeld

8. december 2014

Trekløver(:

mybaby-girl skriver:

heej derude

Da jeg arbejdede i nattevagt 7/7, godt nok som ufaglært fik jeg på en normal måned + div. tillæg udbetalt omkring 14.500 kr. 

Anmeld

8. december 2014

Kærlighediminmave

mybaby-girl skriver:

Mange tak for dit svar, det hjalp da lidt

Bare tjek overenskomsten på din arbejdsplads der skulle det hele gerne stå i

Anmeld

8. december 2014

mybaby-girl

Trekløver(: skriver:

Da jeg arbejdede i nattevagt 7/7, godt nok som ufaglært fik jeg på en normal måned + div. tillæg udbetalt omkring 14.500 kr. 

hvilken kommune er du i ?

Anmeld

8. december 2014

Trekløver(:

mybaby-girl skriver:

hvilken kommune er du i ?

Roskilde

Anmeld

9. december 2014

mybaby-girl

Trekløver(: skriver:

Roskilde

Oka, lønnen vil altid være forskellige fra kommune til kommune ...

jeg arbejder for et privat firma, så der er også en lille forskel, men ved bare ikke hvor meget ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.