Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej i kære kvinder.
Jeg ved godt det er fuldkommen tåbeligt men jeg er SÅ bange for at kommunen vil tage min baby når jeg har født, jeg ringer tit til min jordmoder når jeg synes at jeg har haft ondt længe eller min krop reagere på graviditeten (er i uge 30)
Ville de tage min baby fordi de tror jeg er for usikker ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej self vil de ik tage dit barn, bare fordi du er usikker!
Men tænker at det måske ku hjælpe dig, med lidt extra samtale endten med din læge eller din jordmor, så du ka få det hele snakket godt igennem inden du har født osv. Vh stine
StineW79 skriver: Nej self vil de ik tage dit barn, bare fordi du er usikker! Men tænker at det måske ku hjælpe dig, med lidt extra samtale endten med din læge eller din jordmor, så du ka få det hele snakket godt igennem inden du har født osv. Vh stine
Okay Min jordmoder har tilbudt os Familie på vej vi har godkendt os til og så skal jeg til fødsels forberedelse, og så læser jeg så meget som muligt på nettet og spørger alle jeg kender der har eller er gravide, jeg er ikk usikker på at tage mig af min baby slet ikk, jeg har troet et par gange fødslen gik i gang og nogle gange har jeg bare haft ondt og har været nervøs for om han var okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128