Spontan abort eller gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. december 2014

kristina1124

Hej. Jeg har ureglmæssig mens, det skal siges. Jeg har efter 20 dage fået min "mens" eller, det vil jeg ikke kalde det. Jeg har igår og Idag haft brunligt udflåd, og det er nu her til aften gået over til, at blive nogle blodpletter - men intet blod i toilettet når jeg tisser, overhovedet. Jeg har smerter i underlivet og tisser som en sindssyg. Testene siger negativ. 

Hvad tror i ? Spontan abort eller tror i det kan være pletblødning i forbindelse med en graviditet ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Kærlighediminmave

kristinakjæp skriver:

Hej. Jeg har ureglmæssig mens, det skal siges. Jeg har efter 20 dage fået min "mens" eller, det vil jeg ikke kalde det. Jeg har igår og Idag haft brunligt udflåd, og det er nu her til aften gået over til, at blive nogle blodpletter - men intet blod i toilettet når jeg tisser, overhovedet. Jeg har smerter i underlivet og tisser som en sindssyg. Testene siger negativ. 

Hvad tror i ? Spontan abort eller tror i det kan være pletblødning i forbindelse med en graviditet ? 

Det kan også være plet blødning op til mens. Det kan være mange ting  

Anmeld

7. december 2014

kristina1124

komnubaby skriver:

Det kan også være plet blødning op til mens. Det kan være mange ting  

Men nu har det været sådan i to dage? Uden den virkelig slår hårdt med mens?

Anmeld

7. december 2014

Kærlighediminmave

kristinakjæp skriver:

Men nu har det været sådan i to dage? Uden den virkelig slår hårdt med mens?

Tja. Altså jeg fik mens smerter 4 dage før mens, og gik 8 dage over tid. Til sidst kom mens. Psyken kan gøre meget selvom man tror man ikke tænker for meget på det

Anmeld

7. december 2014

Missy_B

En spontan abort kan det næsten ikke være når din test er negativ. Måske starten på mens?

Anmeld

7. december 2014

l.kjoeller

kristinakjæp skriver:

Tænker implantat blødning 

Anmeld

7. december 2014

kristina1124

l.kjoeller skriver:

Tænker implantat blødning 

Hvad betyder det? 

Anmeld

8. december 2014

l.kjoeller

kristinakjæp skriver:

Hvad betyder det? 

Et æg der  sætter sig fast og man derfor  bløder 

Anmeld

11. december 2014

kristina1124

Hvor lang tid kan man så bløde? 

Anmeld

11. december 2014

Rockertand

kristinakjæp skriver:

Hvor lang tid kan man så bløde? 

Implantationsblødning er som regel blot lidt blodtilblandet udflåd over et par timer eller set ved et enkelt toiletbesøg.

Man kan dog sagtens have bristninger af små blodkar, både ved graviditet, men også sagtens uden nogen grund, og man kan også have kontaktblødning efter samleje, hvor man får brunligt udflåd nogle dage efter, så der er mange årsager og ikke nødvendigvis graviditetsrelaterede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.