26+3 smerter i ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
8 svar
4 synes godt om
7. december 2014

Mamacita til 2 piger

Jeg er i dag 26+3 og har døjet med lidt bækkenløsning i et stykke tid.  

De sidste par dage har jeg så haft tiltagende smerter i højre ben.. Fra hoften og ned i låret. Underbenet er der ingen smerter i.. Kun som om mit lår er "dødt"... 

Kan det skyldes bækkenløsningen?! :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Sitrani

Jeg har oplevet en blodprop i benet i min første graviditet. Så jeg ville søge læge og få det undersøgt!

Anmeld

7. december 2014

Mamacita til 2 piger

Sitrani skriver:

Jeg har oplevet en blodprop i benet i min første graviditet. Så jeg ville søge læge og få det undersøgt!

Tak for svar!  

Det var egentligt også min egen første tanke.. :/ Men jeg tænkte at jeg måske bare var hysterisk...  

Vil give akut modtagelsen et ring og høre hvad de siger..  

Anmeld

7. december 2014

Masig

sessen1984 skriver:

Jeg er i dag 26+3 og har døjet med lidt bækkenløsning i et stykke tid.  

De sidste par dage har jeg så haft tiltagende smerter i højre ben.. Fra hoften og ned i låret. Underbenet er der ingen smerter i.. Kun som om mit lår er "dødt"... 

Kan det skyldes bækkenløsningen?! :/ 

Det får jeg også jævnligt, især hvis jeg har bevæget mig meget dagen før. Der går et par dage, så går det over igen. Leddene er jo lidt overbelastet når man render rundt med en stor mave, og med bækkenløsning også, tror jeg det er meget normalt at få lidt problemer med benene. Men selvfølgelig ringe en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

8. december 2014

Sitrani

sessen1984 skriver:

Tak for svar!  

Det var egentligt også min egen første tanke.. :/ Men jeg tænkte at jeg måske bare var hysterisk...  

Vil give akut modtagelsen et ring og høre hvad de siger..  

Hva så? Hvad sagde de til dig..?

Anmeld

8. december 2014

Mamacita til 2 piger

Sitrani skriver:

Hva så? Hvad sagde de til dig..?

At så længe jeg ikke var rød og hævet, så skulle jeg se tiden lidt an..  

Tror dog "bare" det er muskelspændinger pga. bækkenløsningen. :/ Fik min mand til at massere det, og det er ligesom at trykke på et blåt mærke hele vejen op gennem ballen og op til bækkenleddene.. Det var ligeså tårene stod på spring! 

Anmeld

10. december 2014

Sitrani

sessen1984 skriver:

At så længe jeg ikke var rød og hævet, så skulle jeg se tiden lidt an..  

Tror dog "bare" det er muskelspændinger pga. bækkenløsningen. :/ Fik min mand til at massere det, og det er ligesom at trykke på et blåt mærke hele vejen op gennem ballen og op til bækkenleddene.. Det var ligeså tårene stod på spring! 

Det fik jeg også at vide. . I en hel måned gik jeg hvor lægen blev ved med at sige det var muskelspændinger.. men til sidst gjorde det så ondt at jeg tog på skadestien fordi ingen gjorde noget.. og det var en blodprop! ! Jeg var heller ikke hverken rød eller hævet!

Anmeld

10. december 2014

LLT.

Jeg ville søge læge, jeg blev indlagt 21+ i 3.graviditet grundet mistanke om en blodprop, nogle tal var forhøjet men ingen direkte blodprop, så nøjedes med at skulle stikke mig med blodfortyndende i 7 dage

Anmeld

10. december 2014

Mamacita til 2 piger

Det fik jeg også at vide. . I en hel måned gik jeg hvor lægen blev ved med at sige det var muskelspændinger.. men til sidst gjorde det så ondt at jeg tog på skadestien fordi ingen gjorde noget.. og det var en blodprop! ! Jeg var heller ikke hverken rød eller hævet!

Tak for dit svar. Skal til 2. graviditets undersøgelse på fredag hos min egen læge. Men jeg har været til fys både igår og i dag, og der har hun masseret det, og så er det blevet meget bedre. Mærker næsten ikke noget til det nu..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.