Søger mere hjælp ang mit tidligere spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. december 2014

Anonym trådstarter

Hvad siger i nu

Er dette skoldkopper???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Røverdatter

Ja jeg synes det ligner skoldkopper i startfasen. Læg mærke til om der kommer små "blæner"/vabler med væske (så er det skoldkopper). Bare lad dem være og giv din datter et bad i kar, hvor du putter en sok med havregryn i det lindrer kløen .. du kan også evt drysse kartoffelmel på hende. Men ellers bare lad dem være

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Ja jeg synes det ligner skoldkopper i startfasen. Læg mærke til om der kommer små "blæner"/vabler med væske (så er det skoldkopper). Bare lad dem være og giv din datter et bad i kar, hvor du putter en sok med havregryn i det lindrer kløen .. du kan også evt drysse kartoffelmel på hende. Men ellers bare lad dem være

tak for svar

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

7. december 2014

Anonym trådstarter

SØGER STADIG SVAR

Anmeld

7. december 2014

Bak

Anonym skriver:

Hvad siger i nu

Er dette skoldkopper???

Ja, jeg synes også, det ligner skoldkopper. Men Røverdatter skriver også de rigtige ting med blærer osv. Så tag du bare hendes svar for gode varer

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Ja, jeg synes også, det ligner skoldkopper. Men Røverdatter skriver også de rigtige ting med blærer osv. Så tag du bare hendes svar for gode varer

Men må hun komme i børnehave eller ville i lade hende blive hjemme når der ikke er blæner på

Anmeld

7. december 2014

Bak

Anonym skriver:

Men må hun komme i børnehave eller ville i lade hende blive hjemme når der ikke er blæner på

Hun må ikke komme afsted, hvad jeg ved af tror nu også, hvis det er skoldkopper burde der nok være blærer på nogle af dem om ganske kort tid (i morgen)... 

Anmeld

7. december 2014

De3Guldklumper

Hvis det er skoldkopper så må hun ikke komme i børnehave førend der er skorpe på dem alle sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.