Tandbøjle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. december 2014

Anonym trådstarter

Hej de smukke piger/kvinder, er der nogle der er gået med tandbøjle? 

Hvis i har meget overbid tænder og har gået med bøjle hvordan blev jeres resultat ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg gik med bøjle da jeg var mindre. Jeg havde meget overbid og ekstremt skæve tænker. Jeg fik fjernet 6 blivende tænder og havde på skift både elefantbøjle, togskinner og ganebøjle. Jeg har stadig ståltråd bagved mine fortænder. Resultatet er virkelig fint! Jeg glemmer faktisk ofte hvordan mine tænder så ud førhen!

Er du da i tvivl om de kan gøre det pænt? Det skal du ikke være, de er rigtig dygtige nu om dage 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Jeg gik med bøjle da jeg var mindre. Jeg havde meget overbid og ekstremt skæve tænker. Jeg fik fjernet 6 blivende tænder og havde på skift både elefantbøjle, togskinner og ganebøjle. Jeg har stadig ståltråd bagved mine fortænder. Resultatet er virkelig fint! Jeg glemmer faktisk ofte hvordan mine tænder så ud førhen!

Er du da i tvivl om de kan gøre det pænt? Det skal du ikke være, de er rigtig dygtige nu om dage 

Jeg har meget overbid og lidt skæve tænder, jeg har gået med bøjle nu 1 år, men svært at se resultat, jeg skal gå med den i to år så jeg har kun et år tilbage, jeg er nervøs hvordan min tænder vil se ud om de er lige om det er den her jeg har drømt om. 

Det har ikke lavet så meget med min tænder, havde direkte fået bøjle på og så slæbes lidt og to elastik. 

Er du glad få din tænder ? Hvordan er din tænder nu? 

Anmeld

7. december 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Jeg har meget overbid og lidt skæve tænder, jeg har gået med bøjle nu 1 år, men svært at se resultat, jeg skal gå med den i to år så jeg har kun et år tilbage, jeg er nervøs hvordan min tænder vil se ud om de er lige om det er den her jeg har drømt om. 

Det har ikke lavet så meget med min tænder, havde direkte fået bøjle på og så slæbes lidt og to elastik. 

Er du glad få din tænder ? Hvordan er din tænder nu? 

Det er næsten umuligt at se resultatet selv før de rent faktisk tager din bøjle af Jeg ville ikke være bekymret! Hvis de ikke er tilfredse med resultatet, så forlænger de bare perioden! Jeg fik ikke et konkret tidspunkt hvor jeg skulle have den af, de kom løbende med meldinger om hvordan det fik. 

Jeg er rigtig glad for mine tænder i dag. De er helt lige - og bortset fra visdomstænderne - så har jeg ingen problemer haft med dem her snart 8 år senere! 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Dejligt, glæder mig til om et år så kan jeg også se resultat , så kan jeg smile til hele verden  

Tak 

Anmeld

7. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hvis i har meget overbid tænder og har gået med bøjle hvordan blev jeres resultat ?? 

Jeg gik med togskinner i 4 år og derefter en plastik bøgle jeg skulle sove med i 2 år. Jeg havde overbid og tænder der sad så der var der slet ikke kunne vokse frem.

Idag er mine bare så fine! De er pæne og lige. Jeg har stadig ståltråd både i over-og undermunden, men det er ikke noget der genere. Det er der bare.

Anmeld

7. december 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Jeg havde overbid på over 1 cm (tommelfinger sutter i MANGE ÅR) , gik først med kæbe korrektur bøjle, herefter togskinner , har de fineste tænder idag, uden overbid ;-)

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg gik med togskinner i 4 år og derefter en plastik bøgle jeg skulle sove med i 2 år. Jeg havde overbid og tænder der sad så der var der slet ikke kunne vokse frem.

Idag er mine bare så fine! De er pæne og lige. Jeg har stadig ståltråd både i over-og undermunden, men det er ikke noget der genere. Det er der bare.

4 år er lang tid , jeg skal kun gå med den i 2 år så jeg har kun et år tilbage. 

Det godt du er glad for den. Jeg vil også have flotte tænder, den irritere mig! 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Jeg havde overbid på over 1 cm (tommelfinger sutter i MANGE ÅR) , gik først med kæbe korrektur bøjle, herefter togskinner , har de fineste tænder idag, uden overbid ;-)

Ej dejligt  

håber mine er også fine

Anmeld

7. december 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Ej dejligt  

håber mine er også fine

Det bliver de uden tvivl! Men det tager lang tid som du også har opdaget :-) men det bliver flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.