Bagudbøjet livmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. december 2014

Anonym trådstarter

Yeeeees!!

Manden er gået med til at vi skal have et tredje barn 

Men ved sidste GU'er fik jeg afvide at jeg har en meget bagudoverbøjet livmoder... Skulle have lavet et celleskrab og lægen havde meget svært ved at komme til at lave den... Forsøgte mange gange, med mange redskaber..  Det lykkedes dog efter næsten 25min med benene i vejret...

Kan denne bagudoverbøjning have betydning/indflydelse for vores 'projekt baby?' 

Håber på svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Yeeeees!!

Manden er gået med til at vi skal have et tredje barn 

Men ved sidste GU'er fik jeg afvide at jeg har en meget bagudoverbøjet livmoder... Skulle have lavet et celleskrab og lægen havde meget svært ved at komme til at lave den... Forsøgte mange gange, med mange redskaber..  Det lykkedes dog efter næsten 25min med benene i vejret...

Kan denne bagudoverbøjning have betydning/indflydelse for vores 'projekt baby?' 

Håber på svar 

Nej, det har den ikke, ca. 20% af alle kvinder har dette, og det er undersøgt, at det intet har med fertilitet eller mangel på samme at gøre.

Held og lykke.

Anmeld

7. december 2014

Mother-love

Jeg har også en livmoder der sidder bagudbøjet. Og det har ingen indflydelse haft her.

jeg har er gravid for 3. Gang nu. Anden gang mistede jeg dog. Men da vi skulle bliver gravide her 2. Gang skete der intet i 9 mdr. Men har så fundet ud af at det der skal til er at jeg ligger med rumpen opad lidt tid efter sex. De 3 gange jeg er blevet gravid er jeg nemlig kun blevet det ved at ligge med rumpen i vejret. Ved ikke om det har en sammenhæng men jeg tror det. Da jeg som sagt kun er blevet gravid når jeg har lagt med rumpen opad. Hehe

så måske det kunne hjælpe dig/ jer også

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar til jer begge...

Det er ret nyt at vi forsøger at lave endnu en lille guldklump... 

Så var meget nysgerrig på om det kunne have indflydelse på det - og det har det så ikke 

Den med rumpen vil jeg huske 

Så må vi bare vente og se tiden an, om hvor længe der går før vi står med en positiv test... 

Anmeld

8. december 2014

stm2812

Jeg har også en bagudbøjet livmoder. Fik det faktisk først af vide her i 2. Graviditet, men fik også,af vide det absolut ingen betydning skulle have mht fertiliteten, hvilket jeg nemlig selv var bekymret over, da vi prøvede på at få 2. Barn i 2.3 år. 

Held og lykke med jeres projekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.